هر نتیجه‌ای رقم بخورد فکر می‌کنم خوشحال شوم؛

فکری: دیدار با استقلال بازی خانوادگی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۳۰۳۶
فکری: دیدار با استقلال بازی خانوادگی است
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدار با استقلال برای ما یک بازی خانوادگی است شاید برای شخص من هر نتیجه‌ای در این دیدار رقم بخورد فکر می‌کنم خوشحال شوم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: فکر می کنم این بازی دیداری است که جای بزرگان استقلال مانند منصورخان پورحیدری، ناصر حجازی و غلامحسین‌خان مظلومی خالی است. افرادی که پس از این همه سال حرص و جوش خوردن باید به ورزشگاه می آمدند و با خیال راحت دیدار شاگردانشان  را می دیدند. 

وی افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم که در ۴ بازی اخیر امتیازهای خوبی کسب کردند. با توجه به اینکه از روزی که ما به نساجی آمدیم فکر می‌کردیم از ۱۰ بازی حداقل امتیاز را گرفته و بتوانیم خود را در جدول حفظ کنیم خدا شکر از ۴ بازی ۸ امتیاز گرفتیم. جایگاه نساجی سر و شکل گرفت و ان‌شاءالله در بازی‌های آتی بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کرده و مشکلی برای بقا در لیگ برتر نداشته باشیم.

سرمربی تیم نساجی تصریح کرد: دیدار با استقلال برای ما یک بازی خانوادگی است شاید برای شخص من هر نتیجه‌ای در این دیدار رقم بخورد فکر می‌کنم خوشحال شوم. امیدوارم به دور از مسائل حاشیه‌ای مشکل خاصی ایجاد نشود و هر دو تیم بازی خوبی ارائه بدهند.  فارغ از برد و باخت‌ هر نتیجه‌ای در این دیدار رقم بخورد من برنده بازی هستم اما امیدوارم در بحث مسائل اخلاقی اتفاق خاصی نیفتد.خانواده استقلال و نساجی باید از این بابت خوشحال باشند.

فکری درباره اینکه از زمان حضورش در نساجی سه بازی این تیم خارج از خانه برگزار شده توضیح داد: از ۴ بازی که پس از شیوع کرونا انجام دادیم سه بازی در خارج از خانه بوده و یک دیدار هم در قائ‌شهر انجام دادیم، دیدار با تقابل با استقلال هم چهارمین بازی خارج از خانه ماست. اکنون بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تمام دیدارها به شکلی است که انگار در زمین خودمان بازی می‌کنیم. تفاوتی ندارد بازی بدون تماشاگر در زمین خودمان برگزار شود یا در زمین حریف.

وی افزود: خیلی از فضا و جو بازی‌ها را تماشاگران تغییر می‌دهند و با تشویق‌های خود فضای بازی را تغییر می‌دهند وقتی آنها در ورزشگاه نباشند، بازی‌ها حالت میزبان و میهمان ندارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در دیدارهای که میزبان یا میهمان هستیم بتوانیم امتیازهایی کسب کنیم که سبب بقای نساجی در لیگ برتر شود. تیم نساجی بتواند با خیال راحت‌تری در لیگ برتر بماند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد غایبان تیمش مقابل استقلال توضیح داد: برخی بازیکنان‌مان مصدوم هستند اما الحمدلله محروم نداریم. برخی نفرات نساجی در بازی‌های قبلی هم نبودند و اکنون هم نیستند اما بازیکنان جایگزین توانمندی داریم که با انگیزه بسیار خوب خیلی در دیدارهای اخیر به ما کمک کردند. امیدوار هستیم مقابل استقلال هم آنها در شرایط خوب خودشان باشند.

فکری درباره اینکه نیمی از مربیان لیگ برتر استقلالی هستند، گفت: جای خوشحالی دارد که از باشگاه استقلال بازیکنانی وارد عرصه مربیگری شده و فوتبال را ادامه دادند. این موضوع نشان‌دهنده این است که باشگاه استقلال فضایی را ایجاد می‌کند تا بازیکنانش بتوانند در آینده مربی هم بشوند. این بازی‌ها هم بهانه‌ای است تا فرصت کنیم و دوستان سابق خودمان را ببینیم و دوستی‌ها و دیدارمان تازه شود. امیدوار هستم دوستانی که می‌بینیم و نمی‌بینیم همیشه در صحت و سلامت باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز