مسابقه با پارس جنوبی بسیار حساس و مهم است؛

ویسی: امیدوارم فردا سکته نکنم!

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۳۰۵۲
ویسی: امیدوارم فردا سکته نکنم!
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مثل بازی‌های گذشته ما یک بازی سخت، حساس و مهم داریم، اهمیت سه امتیاز این بازی برای ما و پارس جنوبی جم خیلی بالا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی که با وجود کسالت به احترام رسانه‌ها در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم پارس جنوبی حاضر شد، اظهار داشت: مثل بازی‌های گذشته ما یک بازی سخت، حساس و مهم داریم، اهمیت ۳ امتیاز این بازی برای ما و پارس جنوبی جم خیلی بالا است. در ۳ بازی گذشته ۷ امتیاز گرفتیم، به بچه‌ها گفتیم اگر در ۴ بازی ۱۰ امتیاز بگیرید، ۸۰ درصد راه را برای ماندن در لیگ رفته‌اند. بازی چهارممان فردا است که باید به ۱۰ امتیاز برسیم. با تمام وجود بازی می‌کنیم تا ان‌شاءالله ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم. 

سرمربی پیکان در مورد اینکه بازی با پارس جنوبی ۶ امتیازی است، عنوان کرد: این چهارمین بازی ۶ امتیازی ما است، تجربه این را داریم و در سه بازی گذشته هم همین اتفاقات برای ما افتاد که خوشبختانه ۷ امتیاز از آنها گرفتیم. در این بازی هم تمام تلاشمان این است که امتیازهای آن برای ما باشد. خوشحالم یک بار دیگر سید سیروس پورموسوی را می‌بینم. او یکی از مربیان خوب فوتبال کشور ما است. او با معرفت است،‌ تیمش را کاملا می‌شناسیم، با توجه به شناختی که از یکدیگر داریم فکر می‌کنم فردا بازی زیبایی برگزار شود.

ویسی در مورد داوری مسابقه فردا گفت: داور مسابقه داور جوانی است، من به جوان‌ها اهمیت زیادی می‌دهم، چون اولین بازی است که سوت می‌زند باید به او کمک کنیم. آینده فوتبال کشور ما خواهد بود. امیدوارم برنده این بازی داور مسابقه باشد و داور جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرده باشیم. از کمیته داوران تشکر می‌کنم که این داور جوان را برای بازی ما گذاشته‌اند و به او بها داده‌اند.

وی ادامه داد: اصلا نگران جوانی داور نیستیم، به دنبال انجام یک بازی جوانمردانه و خوب هستیم. می‌دانم تیم مقابل هم جوانمردانه بازی می‌کنند، اصلا بحث داوری نداریم. اشتباه داوری همیشه وجود دارد و اگر برای هر دو تیم باشد ایرادی ندارد و کسی مظنون نمی‌شود. به این داور کمک می‌کنیم، او مطمئنا خوب سوت می‌زند و آینده خودش را با این سوت زدن تضمین می‌کند.

سرمربی پیکان در مورد وضعیت پیکان و بقایش در لیگ برتر گفت: فکر کنم بعد از این بازی یا سکته می‌کنم یا سرپا می‌ایستم. امیدوارم سکته نکنم، برنده یا بازنده بودن در این مسابقه برای آینده هر دو تیم خیلی اهمیت دارد. یک تیم سکته می کند و یک تیم سرپا می ایستد و ادامه راه لیگ را می رود. 

ویسی در خصوص مصدومان تیمش اظهار داشت: ما نادر محمدی را به خاطر در رفتن کتفش و جلال‌الدین علی محمدی را به خاطر شکستن گونه نداریم. نادر بازیکن جوانی است و فکر می‌کنم چشم خورد. امیدوارم هر چه سریع‌تر خوب شود و به تیم برگردد. علی محمدی هم همین طور، متأسفانه گونه او شکسته است و فردا این دو بازیکن را نداریم. 

وی در مورد اینکه گفته بود بازی با سایپا کثیف بود، توضیح داد: این بازی اصلا کلا بازی بدی بود. بازی نحسی بود و خوب نبود و به همین خاطر این حرف را زدم. 

نظر شما