استقلال تهران-نساجی مازندران؛

یک دیدار خانوادگی‌ به رنگ آبی

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۳۲۵۱
یک دیدار خانوادگی‌ به رنگ آبی
هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امشب در یکی از جذاب‌ ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر شاگردان فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران هستند‌. دیداری که حضور افرادی مثل محمود فکری، صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی، حنیف عمران زاده و احمد فیض کریملو در نساجی رنگ آبی به آن داده است.

نساجی این روزها با محمود فکری حال خوبی دارد. فکری یکی از محبوب ترین کاپیتان های تاریخ باشگاه استقلال است و هواداران این تیم تعلق خاطر خاصی به او دارند. فکری در 4 بازی اخیر به همراه نساجی 8 امتیاز گرفته و توانسته رتبه این تیم را در جدول تثبیت کند. اگرچه نیمکت این تیم کاملا آبی است اما قطعا استقلالی های سابق برای اینکه توانایی های خود را به فوتبال ایران نشان دهند‌ برای گرفتن امتیاز خودشان را به آب و آتش خواهند زد. نساجی که در حال حاضر  با 28 امتیاز در رده نهم قرار دارد در صورت شکست مقابل استقلال رتبه شان در جدول سقوط می کند.

در تیم میزبان هم شاگردان فرهاد‌ مجیدی با برد خوبی که در‌ آبادان به دست آوردند به آرامش‌ رسیدند و حالا با روحیه ای بهتر لیگ را ادامه می‌دهند. مجیدی در این دیدار عارف غلامی و سیاوش یزدانی را که به کرونا مبتلا شده اند و آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. استقلال اگر در دیدار با نساجی پیروز شود می تواند تا رتبه دوم جدول هم صعود کند البته این صعود به توقف سایر مدعیان کسب سهمیه آسیایی هم بستگی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز