تساوی برای ما خوب بود

فکری: درخشش حقیقی باعث ناکامی استقلال شد/ طرفداران نساجی به من حق بدهند

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۳۶۸۹
فکری: درخشش حقیقی باعث ناکامی استقلال شد/ طرفداران نساجی به من حق بدهند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: درخشش حقیقی در برخی صحنه‌ها تیم استقلال تهران را ناکام گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی استقلال و نساجی مازندران اظهار داشت: جا دارد به تک تک بازیکنان نساجی خسته نباشید بگویم. آنها یک بازی دیگر را با تمام وجود پشت سر گذاشتند و توانستیم در هر دو نیمه برنامه‌هایی که ارائه کرده بودیم را در زمین پیاده کنند.  ما فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم اگرچه درخشش حقیقی در برخی صحنه‌ها تیم استقلال را ناکام گذاشت. از سوی دیگر ما هم خوب کار کردیم و به گل رسیدیم ولی هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. به تیم استقلال هم خسته نباشید می‌گویم که جوانمردانه بازی کرد و قضاوت در مورد داوری را به کارشناسان می‌سپاریم.  قطعا دوربین‌های زیادی در ورزشگاه بود که می‌توان به آنها بسنده کنیم. در مجموع به تیم داوری تبریک می‌گویم که بازی را کنترل کردند.

او در خصوص اظهارنظرش در کنفرانس قبل از بازی  که مدعی شده بود هر نتیجه‌ای رخ بدهد من خوشحال می‌شوم، گفت: باید قبول کنید موهایی که در چهره من می‌بینید در تیم استقلال سفید شده و طرفداران نساجی باید به من حق بدهند. 

فکری خاطرنشان کرد: همان زمان که از نساجی به استقلال رفتم اشک ریختم و برعکس وقتی مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم باید در موردش حرف بزنم. من سال‌ها برای استقلال بازی کردم و طبیعتا ما در گوشه دل‌مان استقلال را دوست داریم، فقط از  هواداران نساجی می‌خواهم اجازه سوءاستفاده به برخی‌ها را ندهند. بعد از اظهار نظر دیروز من فضای خوبی شکل نگرفت اما یک عده هستند که دوست ندارند نساجی جایگاه خوبی داشته باشد. آنها باید باهوش باشند، نتیجه‌ای که برای ما رقم خورد خوب بود و برای استقلال راضی کننده نبود. امیدوارم هر دو تیم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز