۱۲ بازی، ۱۰ برد و ۳ گل خورده؛

کارنامه درخشان پرسپولیس در خارج از خانه

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۲
کارنامه درخشان پرسپولیس در خارج از خانه
تیم پرسپولیس امشب برای سیزدهمین بار در لیگ نوزدهم، خارج از خانه به مصاف رقبا می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب برای سیزدهمین بار در لیگ نوزدهم، خارج از خانه به مصاف رقبا می‌رود.

این بازی در حالی از ساعت ۲۰:۴۵ برگزار می‌شود که سرخ پوشان تهرانی با کسب ۳۰ امتیاز ( ۱۰ برد و ۲ باخت) از ۱۲ دیدار خارج از خانه در لیگ نوزدهم، بهترین تیم لیگ از این حیث به شمار می‌روند؛ صدرنشین لیگ برتر همچنین در دیدارهای خارج از خانه ۲۱ گل زده و تنها ۳ گل دریافت کرده است.

در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار در تیم نفت مسجدسلیمان از ۱۲ بازی خانگی ۲۰ امتیاز کسب کرده، ۹ گل زده و ۴ گل هم خورده و تیم هشتم لیگ به لحاظ کسب امتیاز در بازی‌های خانگی هستند.

شاگردان گل‌محمدی برای سیزدهمین بار در لیگ نوزدهم در یک دیدار خارج از خانه به مصاف رقبا می‌روند. سرخ‌ها از ۱۲ بازی گذشته ۱۰ برد و ۲ باخت کسب کرده‌اند که آخرین باخت خارج از خانه آنها به باخت مقابل شهرخودرو در هفته ششم برمی گردد که سرمربی شهرخودور نیز یحیی گل‌محمدی بود و حالا او هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته است. باخت دیگر خارج از خانه سرخ پوشان تهرانی نیز مقابل تراکتور رقم خورده است.

پرسپولیس در دور برگشت با سرمربیگری گل‌محمدی هر دو باخت را جبران کرد و حالا سرخ‌ها می‌کوشند ضمن تلافی باخت دور رفت به نفت مسجدسلیمان، با پیروزی پوکر قهرمانی را قطعی و مسجل کنند. تیم نفت مسجد سلیمان در فصل جاری و در 24 بازی قبلی 6 برد، 15 تساوی و تنها 3 شکست داشته و 19 گل زده و 15 گل خورده و با تفاضل گل +4 و کسب 33 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد. این تیم در اغلب بازی‌های خود به نتیجه تساوی دست یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز