نفت‌ مسجدسلیمان یک- پرسپولیس تهران۲

شهد شیرین پوکر قهرمانی با گلزنی قائمشهری‌ها/ یحیی چهارگانه سرخ را تکمیل کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۳۹۳۰
شهد شیرین پوکر قهرمانی با گلزنی قائمشهری‌ها/ یحیی چهارگانه سرخ را تکمیل کرد
پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران از ساعت 20:45 با قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف هم رفتند که سرخ‌پوشان پایتخت برای رسیدن به قهرمانی پیاپی چهارم در لیگ برتر نیاز به پیروزی داشتند.

پرسپولیس به‌رغم بازی در خانه حریف خیلی خوب توانست توپ را به دلخواه خود در زمین به گردش در بیاورد و فشار را با اضلاع هجومی خود روی دروازه نفت مسجدسلیمان افزایش داد. آنها به موقعیت های مناسبی نیز دست یافتند اما فرصت سوزی بشار رسن و علیپور در دو مقطع مانع از رسیدن به گل سرخ‌ها شد.

در سمت مقابل نیز نفت مسجدسلیمان یک بار روی اشتباه امیری و ضربه مجید عبدی و در صحنه دیگری روی ضربات احمد الجبوری و صادقی دو موقعیت جدی گلزنی داشت که راه به دروازه بوژیدار نیافت.

پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی نمایش بهتری مقابل حریف داشت و در نهایت نیز با ضربه سر علیپور روی ارسال مهدی شیری به گل دست یافت و در ادامه نیز کنعانی‌زادگان گل دیگری روی ارسال ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که داور اعلام آفساید کرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

photo_2020-07-24_22-17-44

در نیمه دوم با این‌که انتظار می‌رفت نفت بر فشار خود بیفزاید تا حساب کار را جبران کند اما بازهم این پرسپولیس بود که در دقیقه 58 روی ضربه دقیق مهدی عبدی به گل دوم خود دست یافت تا قائمشهری‌ها با زدن دو گل قرمزها نقش کلیدی در این پیروزی و قهرمانی داشته باشند.

پس از این گل، نفت که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید و در دقیقه 71 روی ارسال حسین ابراهیمی و برخورد توپ به دست سیدجلال حسینی صاحب یک ضربه پنالتی شد که خودِ ابراهیمی پشت این ضربه ایستاد و ضربه‌اش پس از برخورد به پای رادو وارد دروازه شد تا فاصله به حداقل برسد.

در ادامه بازهم این نفت بود که برای به تساوی کشیدن بازی جمله می‌کرد اما پرسپولیسی‌ها مقاومت جانانه‌ای داشتند تا با یک پیروزی شیرین و گرفتن انتقام شکست دور رفت به لطف گلزنی مهاجمان قائمشهری خود چهارمین قهرمانی پی‌درپی‌شان را جشن بگیرند.

مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و امیر روستایی (پرسپولیس) در این بازی از داور کارت زرد گرفتند.

photo_2020-07-24_22-15-51

نفت مسجدسلیمان:

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (46- مهدی زبیدی)، حسین ابراهیمی، سجاد جعفری، احمد الجبوری (61- امید سینگ)، میرهادی میرجوان (81- محمدامین اسدی)

سرمربی: مهدی تارتار

پرسپولیس تهران:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (4+90- امیر روستایی)، سیامک نعمتی (73- امید عالیشاه)، علی علیپور (4+90- سعید حسین‌پور)، مهدی عبدی (87- محمداحسان حسینی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما