اکبر محمدی:

تیم‌های ملی پایه تحت حمایت کامل فدراسیون هستند

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۴۲۲۰
تیم‌های ملی پایه تحت حمایت کامل فدراسیون هستند
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معتقد است برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی عیار تیم های نوجوانان و جوانان ایران را برای کادر فنی مشخص می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی تیم فوتبال نوجوانان در مرکز ملی فوتبال گفت: اردوی تیم نوجوانان از هفته گذشته با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی آغاز شده و کادر فنی و پزشکی این تیم در وضعیت فعلی سعی بر این دارند تا بهترین شرایط را برای مهیا کردن تمرینات بازیکنان فراهم کنند.

وی ادامه داد: این اردو بیشتر جنبه ارزیابی بازیکنان و آمادگی جسمانی آنها داشته و کادر فنی با نظارت کامل نحوه فعالیت و شرایط بازیکنان را ارزیابی می کند. خوشبختانه این تیم به سرمربیگری حسین عبدی فعالیت خود را همچون گذشته ادامه می دهد و در واقع سعی کردیم به لحاظ تزریق تجربه و دانش در بخش فنی و سرپرستی، از هیچ تلاشی برای رسیدن این تیم به اهدافش دریغ نکنیم. امیدوارم با هم افزایی که در کادر ایجاد شده، تیم ملی نوجوانان با برنامه ریزی دقیقی که از سوی عبدی ارائه شده است، به اهداف مورد نظر خود برسد.

محمدی در ادامه گفت: بازیکنانی که در این رده سنی هستند با توجه به تجربه ای که دارند، بازیهای بین المللی مختلفی را پشت سر گذاشتند. با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا پیش بینی بازیهای تدارکاتی برای این تیم صورت گرفته اما به خاطر شرایط حاضر در کل جهان، برگزاری و انجام بازی های دوستانه چندان راحت نخواهد بود و امیدوارم درخواستمان از سوی کشورهای مد نظر برای بازیهای دوستانه مورد موافقت قرار بگیرد.

رئیس کمیته جوانان در خصوص برگزاری اردوی تیم فوتبال جوانان گفت: پس از اعلام عدم همکاری کادر قبلی،جلسات زیادی جهت انتخاب کادر جدید تیم برگزار شده و امیدوارم با حضور کادر فنی جدید ، اردوی تدارکاتی این تیم نیز آغاز شود.خوشبختانه بازیکنان با استعداد در رده جوانان حضور دارند که اکثرا در لیگ برتر تمرین و بازی می کنند.

وی ادامه داد: با حمایت های پی در پی مسئولین ،سرپرست و دبیرکل فدراسیون و اعضای هیات رئیسه بستر انجام تمرینات برای تیم های ملی در مرکز ملی فوتبال با شرایط سخت کنونی فراهم شده است و این نشان می دهد تیم های پایه تحت حمایت کامل فدراسیون هستند. این تیم مانند تیم نوجوانان نیازمند بازیها و اردوهای تدارکاتی است تا ملی پوشان با فلسفه کاری کادر جدید آشنا شوند و در مسیر رو به جلو حرکت کنند و در مسابقات پیش رو موفق باشند.

محمدی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای روند برنامه های تیم های ملی دریغ نمی کند و بدون شک برگزاری بازیهای دوستانه و تدارکاتی عیار تیم نوجوانان و جوانان را برای کادر فنی مشخص می کند.

نظر شما