با موافقت سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛

مجوز‌ تاسیس آکادمی در ۱۰ هیات استانی صادر شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۴۲۳۲
مجوز‌ تاسیس آکادمی در ۱۰ هیات استانی صادر شد
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: پیرو‌ مصوبه جلسه هیات رئیسه فدراسیون با اعطای مجوز آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی در ۱۰ هیات استان کشور موافق شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناظمی این موضوع را فرصتی برای توسعه زیر ساخت‌های آموزشی رشته‌های موتوری کشور دانست و افزود: بعد از افتتاح آکادمی بین المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی استقبال زیادی از سوی علاقمندان این رشته صورت گرفت و با درخواست هیات‌های متقاضی نسبت به راه اندازی و تاسیس آکادمی موافقت شد تا هیات‌های استانی نیز بتوانند با راه اندازی آکادمی در موضوع آموزش سهم بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش مجوز آکادمی برای استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، البزر، همدان، گیلان، کرمانشاه، خوزستان و خراسان جنوبی صادر شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: البته فدراسیون همواره بر عملکرد این آکادمی‌ها نظارت دارد و توجه فدراسیون در خصوص آموزش تنها مختص به تهران نیست.ما سعی داریم در جای جای ایران عزیزمان این رشته را توسعه دهیم.

ناظمی با اشاره به سیاست فدراسیون مبنی بر ارتقای سطح آموزشی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: در صدد هستیم با مذاکره و ایجاد تعاملات با فدراسیون‌های جهانی و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از مدرسین به نام بین المللی برای حضور در ایران دعوت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز