از اول فصل به دنبال پوکر بودیم؛

عبدی: قول دادم گل قهرمانی را می‌زنم و زدم

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۴۳۳۳
عبدی: قول دادم گل قهرمانی را می‌زنم و زدم
بازیکن قائمشهری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل به دنبال پوکر قهرمانی بودیم و با تیم یکدلی که داشتیم به آن رسیدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس با برد شب گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان برای چهارمین سال متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

نکته جالب بازی شب گذشته، گلزنی مهدی عبدی بود چرا که او در 23 تیرماه و در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه قول داده بود گل قهرمانی پرسپولیس را او می‌زند که این اتفاق هم رخ داد.

مهدی عبدی در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان و برد مقابل این تیم گفت: واقعا بازی خیلی خوبی انجام دادیم. البته شرایط آب و هوایی خیلی ما را اذیت کرد اما با تلاش همه اعضای تیم این برد را به دست آوردیم و خوشبختانه 3 امتیاز را هم گرفتیم.

او درباره پوکر قهرمانی پرسپولیس و تاریخ‌سازی در فوتبال ایران افزود: به هر حال برای اولین بار این اتفاق رخ داد و واقعا خیلی خوشحالیم. ما از ابتدای فصل به دنبال پوکر قهرمانی بودیم و با تیم یکدلی که داشتیم به آن رسیدیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص قول گلزنی که برای قهرمانی پرسپولیس داده بود و به آن عمل کرد ادامه داد: گل من حاصل کار تیمی بود و انفرادی به ثمر نرسید. البته خیلی خوشحالم که به قولی که داده بودم عمل کردم. من قول دادم گل قهرمانی را می‌زنم و از اینکه این کار را انجام دادم خیلی خوشحالم. کار خدا بود و خوشحالم بابت اینکه دل همه را شاد کردم.

عبدی در خصوص 12 امتیاز باقیمانده در لیگ برتر و اینکه پرسپولیس به دنبال این امتیازات خواهد بود تصریح کرد: ما برای همه این 12 امتیاز برنامه داریم. در هر بازی برای برد به زمین خواهیم رفت و از انگیزه ما کم نشده است. البته بازی بعدی با نساجی است که خیلی بازی سختی خواهد بود.

او در مورد بازی با نساجی هم تصریح کرد: بالاخره بازی با تیم شهرم خیلی حساس است. ما برای 3 امتیاز به زمین می‌رویم اما تیم نساجی هم تیم خیلی خوبی است. فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

مهاجم شماره 16 پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از اتفاقات شب گذشته واقعا خوشحالم. آقا یحیی از همه ما تشکر کرد و من هم از اینکه به قولی که دادم عمل کردم خیلی شادم.

نظر شما