کیکاووس سعیدی:

نتایج انتخابات کمیسیون ورزشکاران هرچه باشد برای ما قابل احترام است

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۴۴۲۲
سعید گفت: کمیته ملی المپیک نسبت به هیچ یک از کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران نظر خاصی نداشته و نتایج این انتخابات هرچه باشد برای ما قابل احترام است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در آستانه برگزاری انتخابات ریاست و نایب رئیسی کمیسیون ورزشکاران گفت: کمیته ملی المپیک با احترام به نظر و جایگاه اعضای کمیسیون در انتخابات پیش رو هیچ دخالتی نخواهد داشت و با تاکید بر اینکه نظری نسبت به هیچ یک از کاندیداهای کمیسیون ندارد؛ نتایج این انتخابات هر چه باشد برای ما قابل احترام است و افراد منتخب مورد حمایت حداکثری کمیته خواهند بود.

او یادآور شد: انتظار می رود اعضای محترم کمیسیون حضور حداکثری و با انگیزه ای در این انتخابات داشته باشند و در راستای برنامه ریزی و تدوین فعالیتهای خلاقانه و حمایتی برای ورزشکاران و المپین ها تلاش کنند.

سعید ادامه داد: کمیسیون ورزشکاران همچون دیگر کمیسیون های 18 گانه نقش مشورتی برای کمیته ملی المپیک داشته و نگاه ما نسبت به همه اعضای آن یکسان  می باشد و وجه تمایزی بین اعضا قائل نیستیم.

سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: رویکرد کمیته ملی المپیک بویژه جناب آقای دکتر صالحی امیری نسبت به قهرمانان ورزش کشور همواره حمایتی بوده و به دنبال رشد و ارتقاء آنها در حوزه  ورزش قهرمانی هستیم.

سعیدی در خاتمه ابراز داشت: انتخابات رئیس و نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران روز سه شنبه مورخ هفتم مرداد ساعت 10 صبح در محل کمیته ملی المپیک برگزار می شود و دوره فعالیتی آن تاپایان دوره چهارساله کمیسیون یعنی آبان ماه 1400 می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز