در شبی که حرمت‌ها حفظ نشد؛

واکنش مربی گل‌ریحان به مسابقه جنجالی در کرج

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۴۷۹۰
واکنش مربی گل‌ریحان به مسابقه جنجالی در کرج
مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: هاشم بیگ‌زاده با پرتاپ شیشه‌های آب به طرف نیمکت گل‌ریحان بازی را به حاشیه کشاند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت لیگ یک فوتبال، مهدی امیری سوادکوهی، درمورد حواشی به وجود آمده در بازی روز گذشته با بادران تهران در لیگ دسته اول فوتبال گفت: در بازی بادران و گل ریحان در حالی‌ که تیم گل‌ریحان یک بر صفر از بادران پیش افتاد، ابتدا آقای مرتضی کرمانی‌مقدم که توسط داور، به خاطر اعتراض‌های بی‌مورد اخراج شد به میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز حمله‌ور شد و با الفاظ رکیک و فحش‌های ناموسی که اینجا از گفتن آن حرف‌ها معذورم بازی را به جنجال کشید. در ادامه هاشم بیگ‌زاده با پرتاپ شیشه‌های آب به طرف نیمکت گل‌ریحان بازی را به حاشیه کشاند و با حمله‌ور شدن به سرمربی و مربیان گل‌ریحان بازی به مدت 15 دقیقه متوقف شد.

او در مورد این حاشیه‌ها افزود: مربیان تیم بادران که در جایگاه ویژه حضور داشتند با جنجال و ایجاد حاشیه بازی را از حالت طبیعی خارج کردند و داور بازی را تحت فشار قرار دادند که داور بازی علیرغم داوری خوب در نیمه اول در نیمه دوم کنترل بازی از دستش خارج شد و در نهایت داوری کاملا به سود بادرانی‌ها برگشت.
 
سوادکوهی اظهار داشت: بیگ‌زاده که همیشه موجبات شادی و شعف بازیکنان و همبازی‌های خود در گذشته را فراهم می‌کرد، این‌بار موجبات شادی تیم بادران را فراهم آورد که حاصل آن 16 دقیقه وقت اضافه توسط داور مسابقه بود که توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند.

مهدی امیری سوادکوهی در مورد کمبود بازیکن تیم گل ریحان گفت: بعداز جدایی مربی قبلی 8 بازیکن از این تیم جدا شدند و صبح مسابقه جواب تست کرونای 4 بازیکن و مربی تیم هم مثبت اعلام شد و رضا ناصحی از بازیکنان تاثیرگذار تیم هم به خاطر 4 اخطاره بودن در اختیار نداشتیم. با استفاده از بازیکنان جوانان و امید که برای اولین بار در رقابت‌های لیگ یک بازی می‌کردند توانستیم تیم متمول و پرمهره بادران را متوقف کنیم. امیدواریم کمیته اخلاق در این بازی‌ها ورود کنند تا فوتبالی پاک و بدون حاشیه‌ای را شاهد باشیم چون تیمی مثل گل ریحان با هزینه شخصی اداره می‌شود از این حاشیه‌ها و چاله میدان بازی‌ها متضرر نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز