هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

چشم امید استقلال و مجیدی به فکری و نساجی

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۵۰۲۵
چشم امید استقلال و مجیدی به فکری و نساجی
تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل هم به میدان می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یکی دیگر از بازی‌های هفته بیست و سوم که به دلیل ابتلای بیش از 25 درصد از اعضای باشگاه اهوازی به ویروس کرونا عقب افتاده بود، دیدار بین شاگردان محمود فکری و جواد نکونام است که امشب در قائمشهر برگزار خواهد شد.

نساجی مازندران- فولاد خوزستان؛ دیدار شماره 6‌های استقلال

دیدار امشب فولاد خوزستان و نساجی مازندران تقابل بین مربیانی است که طی سال‌های بازیگری خود در تیم استقلال پیراهن شماره  آبی را به تن می‌کردند و حالا در قامت مربی به مصاف هم می‌روند. نساجی مازندران که هفته گذشته توانست با فوتبالی هوشمندانه استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، حالا مقابل یکی دیگر از تیم‌های مدعی کسب سهمیه به میدان می‌رود.

نساجی مازندران که در حال حاضر با 29 امتیاز رده نهم جدول را در اختیار دارد، در 6 بازی گذشته با محمود فکری شکستی نداشته و توانسته جایگاه خود را در رده نهم جدول تثبیت کند. شاگردان فکری در صورت برتری در این بازی نیز، همچنان در رده نهم باقی می‌مانند اما می‌توانند با غلبه بر فولاد توانایی‌های خود را اثبات کنند. از طرف دیگر استقلالی‌ها هم چشم امید به این دیدار دوخته‌اند تا نساجی مازندران بتواند با امتیاز گرفتن از فولاد مانع از افزایش فاصله بین این تیم و استقلال شوند.

در آن‌سوی میدان فولاد، یکی از 5 مدعی کسب سهمیه آسیایی است. تیمی که در صورت برتری در هر 2 بازی معوقه می‌تواند جای سپاهان را در رده دوم جدول بگیرد. فولادی‌ها پس از کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن به امتیاز گرفتن از نساجی مازندران هم امیدوارند تا همچنان روند خوب خود را حفظ کنند. باید منتظر ماند و دید تقابل جذاب دو سرمربی استقلالی در نهایت به چه نتیجه‌ای می‌انجامد و آیا فکری می‌تواند ترمز نتایج خوب نکونام را بکشد یا نه.

نظر شما