ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

وحدت تیمی راز موفقیت پرسپولیس بود/ این تیم تقویت شود، قهرمان آسیا هم خواهد شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۵۰۴۷
وحدت تیمی راز موفقیت پرسپولیس بود/ این تیم تقویت شود، قهرمان آسیا هم خواهد شد
پیشکسوت پرسپولیس برای باور است اگر باشگاه بتواند برای فصل بعد ضمن حفظ ستاره‌ها و اسکلت اصلی تیم، یکی، دو مهاجم هم جذب کند، قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نخواهد بود.

ضیا عربشاهی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس به همه اعضای این تیم و هواداران گفت: پرسپولیس فصل پر اتفاقی را پشت گذاشت ولی در نهایت اتفاقات و مشکلات نتوانست مانع رسیدن این تیم به هدف اصلی‌اش شود.

او در ادامه افزود: من در مصاحبه‌های قبلی هم گفته بودم پرسپولیس امسال چند هفته مانده به پایان فصل قهرمان می‌شود و این اتفاق رخ داد. البته در ابتدای فصل و زمانی که برانکو از تیم جدا شده بود و کالدرون به تیم آمده بود، عدم شناخت کافی کالدرون از تیم باعث شده بود تیم در اوایل فصل نتایج خوبی نگیرد اما رفته رفته و شناختی که کالدرون از تیم پیدا کرد، نتایج بهتر شد. در ادامه نیز با حضور یحیی گل‌محمدی در راس کادر فنی تیم، ثبات تیم در نتیجه گیری بیشتر شد و پس از موفقیت در نیم فصل در حالی که 4 هفته به پایان لیگ باقی مانده است، تیم با اقتدار قهرمان شده است.

عربشاهی در مورد رمز موفقیت پرسپولیس تصریح کرد: به اعتقاد من حفظ اسکلت اصلی تیم در سال‌های اخیر و همدلی و اتحادی که در مجموعه و بین تمام ارکان باشگاه وجود داشت، باعث شده پرسپولیس با وجود اتفاقات از جمله تغییرات مدیریتی، کادر فنی، مشکلات مالی و حتی کرونا، انسجام خود را حفظ کرده و بهترین نتایج را برای رسیدن به قهرمانی چهارمش کسب کند. علاوه بر مسائل فنی که مسئولیت آن برعهده یحیی و همکارانش بود، به نظر من آقای رسول‌پناه هم در این مدت تلاش خوبی در عرصه مدیریت داشتند که می‌توان این مساله را هم یکی از رموز موفقیت پرسپولیس دانست.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: به نظر من اگر اسکلت اصلی این تیم حفظ شود و یکی، دو مهاجم هم به جمع نفرات فعلی اضافه شود، این تیم توان و پتاسیل حضور پرقدرت در ادامه لیگ قهرمانان آسیا را دارد و حتی می‌تواند یکی از فینالیست‌ها باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز