جلسه ویژه در باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود؛

تصمیم‌گیری‌های مهم ستاد آسیایی برای لیگ قهرمانان

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۵۰۵۳
تصمیم‌گیری‌های مهم ستاد آسیایی برای لیگ قهرمانان
اولین جلسه کارگروه پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفر کاروان این تیم به قطر صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که هفته پیش مهدی رسول‌پناه اعضای کارگروه پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد قرار است امروز در اولین جلسه این کارگروه برای ادامه مسابقات تصمیم‌گیری شود.

در جلسه‌ای که اخیرا یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس با مدیران باشگاه داشت، درخواست و نیازهای تیم را برای اقامت در قطر اعلام کرد تا در جلسه پیش‌رو در خصوص درخواست‌های سرمربی پرسپولیس تصمیم‌گیری لازم صورت بگیرد. با توجه به این که ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان در شهریورماه و به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی‌های مدونی برای مدت طولانی اقامت پرسپولیسی‌ها در قطر لازم است.

طبق اخبار رسیده قرار است این جلسه علاوه بر مسائلی مثل هتل محل اقامت و همین‌طور امکانات تمرینی تیم در خصوص تعداد نفرات کاروان اعزامی پرسپولیس نیز تصمیم‌گیری صورت بپذیرد. طبق برنامه کاروان سرخ‌ها در حالی باید 20 شهریور عازم قطر شود که اولین بازی این تیم 5 روز بعد برابر التعاون عربستان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز