هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

پورموسوی: از نقاط ضعف استقلال به خوبی استفاده می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۵۰۸۰
پورموسوی: از نقاط ضعف استقلال به خوبی استفاده می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی این تیم مقابل نساجی را به طور کامل دیده‌ایم و انشاءالله بتوانیم از نقاط ضعف استقلال به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی، سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری  پیش از بازی با استقلال گفت: بعد از اینکه کمیته استیناف رای به تجدید بازی داد سعی کردیم بازیکنان را راهی جم کنیم که با وجود کمبود وقت بازیکنان به خوبی به شهر جم رسیدند باید از مدیریت باشگاه در این زمینه تشکر کنیم. 

او اضافه کرد: بیشتر روی مسایل روحی و روانی کار کردیم و بازیکنان باید بپذیرند که این مسابقه اعلام شده و ما به احترام به قانون تمکین می‌کنیم و مقابل استقلال بازی می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که بازی بدون حاشیه و دردسر برگزار شود.

وی افزود: زمان کمی داریم اما از تیم بزرگ و داشتن بازیکنان با تجربه انتظار می‌رود که خودشان را در کمترین زمان ممکن برای بازی آماده کنند. بازی سختی که در بدترین شرایط ممکن برگزار می‌شود.

پور موسوی گفت: استقلال با  روش 3-5-2 بازی‌هایش را شروع کرد و بعد در هفته‌های اخیر تغییر سیستم دادو با 4 دفاع بازی کرده، بازی این تیم مقابل نساجی را به طور کامل دیده‌ایم و انشاءالله بتوانیم از نقاط ضعف استقلال به خوبی استفاده کنیم.

نظر شما