بیم و امیدهای آبی‌پوشان؛

روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار استقلال و مجیدی/ فرهاد از گردنه‌های دشوار به سلامت می گذرد؟

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۵۴۲۲
روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار استقلال و مجیدی/ فرهاد از گردنه‌های دشوار به سلامت می گذرد؟
کاپیتان محبوب و سابق تیم استقلال روزهای دشوار و سرنوشت‌سازی را تجربه می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازیکنان استقلال و فرهاد مجیدی روزهای سختی را تجربه می‌کنند. کار آبی‌های پایتخت برای کسب سهمیه دشوار شده و این تیم اگر امشب نتواند مقابل پارس جنوبی پیروز شود شانس کمی برای قرار گرفتن در بین 4 تیم نخست جدول خواهد داشت.

از طرف دیگر استقلال بعد از بازی فرصت استراحت کمتری هم دارد. آبی‌ها امشب با پارس جنوبی دیدار می‌کنند و شنبه هفته آینده باید در تهران از سپاهان پذیرایی کنند که ناگفته پیداست کار دشواری در این تقابل دارند چون سپاهان هم مثل استقلال برای بالانشینی می‌جنگد.

استقلال غیر از مصاف با سپاهان سه بازی برابر شهرخودرو، پیکان تهران و شاهین بوشهر خواهد داشت. تیم مشهدی برای سهمیه می‌جنگد و پیکان و شاهین هم دنبال بقا هستند. بنابراین استقلال تا پایان لیگ هیچ بازی آسانی ندارد و یا باید مقابل تیم‌های مدعی قرار بگیرد یا برابر تیم‌هایی بازی کند که برای بقا و سقوط نکردن می‌جنگند.

علاوه بر این آمار تیم فرهاد مجیدی نشان می‌دهد استقلال این روزها حال و روز خوبی ندارد و هواداران استقلال کمترین امید را به موفقیت استقلال در لیگ دارند.

البته استقلال یک بازی دشوار و سرنوشت‌ساز هم دارد. فرهاد و بازیکنانش باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با سپاهان دیدار کنند. شاید این هم از بخت بد فرهاد مجیدی باشد که هم در لیگ و هم در جام حذفی با قرعه‌های سخت روبه رو شده است.

اگر مجیدی به سلامت از این قرعه‌های سخت عبور کند و بتواند به وعده‌های خود کند، استقلالی‌ها می‌توانند به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هم دلخوش باشند. باید منتظر ماند و دید که آیا مجیدی می‌تواند به سه وعده کسب سهمیه در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و صعود از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا عمل کند یا نه.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز