بعد از اتفاقات صبح امروز؛

عذرخواهی مجری تلویزیون تحریم پرسپولیسی‌ها را خنثی می‌کند؟

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۵۴۷۴
عذرخواهی مجری تلویزیون تحریم پرسپولیسی‌ها را خنثی می‌کند؟
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اقدامی هماهنگ تصمیم گرفته‌اند تا اطلاع ثانوی در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نکنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در روزهای اخیر کل‌کل‌ها و کری‌خوانی‌ها درباره چهارمین قهرمانی پرسپولیس از فضای مجازی به اجراهای زنده در برنامه‌های تلویزیونی کشیده است. حتما یادتان می‌آید که در سال‌های نه چندان دور مجریان تلویزیونی هرگز از تمایلات فوتبالی خود و اینکه استقلالی هستند یا پرسپولیسی صحبت نمی‌کردند تا مورد انتقاد هواداران سرخابی قرار نگیرند اما به تازگی آنها نه تنها از استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود پرده‌برداری می‌کنند و به صراحت می‌گویند طرفدار کدام تیم داخلی هستند بلکه برای هواداران حریف کری هم می‌خوانند.

در روزهای اخیر و بعد از چهارمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر دو مجری تلویزیونی در برنامه زنده اتهام‌ها و انتقادهایی را به این قهرمانی وارد کردند. صحبت‌های این دو مجری باعث واکنش تند هواداران و باشگاه پرسپولیس شد به طوری که این باشگاه صراحتا اعلام کرد در صورتی که آنها از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی نکنند از آن دو مجری شکایت خواهد کرد.

از طرفی شنیده می‌شود اعضای تیم پرسپولیس در اقدامی هماهنگ تصمیم به تحریم برنامه‌های تلویزیونی گرفته‌اند و در همین راستا سیدجلال حسینی دعوت امشب محمدحسین میثاقی برای حضور در برنامه فوتبال برتر را نپذیرفته است. پرسپولیسی‌ها گفته‌اند تا زمانی که از آنها عذرخواهی نشود در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نخواهند کرد.

البته ظهر امروز یکی از این مجری‌ها از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرده و گفته قصد توهین نداشته و فقط خواسته با همکارش کل‌کل رسانه‌ای کند. باید دید این عذرخواهی باعث تغییر تصمیم پرسپولیسی‌ها می‌شود یا نه.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز