رونمایی از نوع روابط عمومی؛

فدراسیون فوتبال با انتشار صحبت‌های مظلومی، مربیگری او را در تیم جوانان تایید کرد!

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۵۵۴۰
فدراسیون فوتبال با انتشار صحبت‌های مظلومی، مربیگری او را در تیم جوانان تایید کرد!
پیش از این هیچ گونه اعلام رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و روابط عمومی آن مبنی بر سرمربیگری مظلومی در تیم جوانان صورت نگرفته بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پرویز مظلومی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازیکنانی که به اردوی تدارکاتی تیم جوانان دعوت شده اند، تمامی نفراتی هستند که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشته و اردوی آماده سازی خود را آغاز می کنیم. در زمان برگزاری اردو اگر نیاز به حضور نفرات جدیدتری بود بدون شک به اردو دعوت می کنیم تا با تمام داشته خود به مصاف رقبا برویم.

او گفت: زمان اندکی تا زمان مسابقات باقی مانده و به دلیل ویروس کروناکه تمامی جهان را درگیر کرده، شرایط برگزاری اردو و بازی های دوستانه برایمان دشوار شده است. اما با این حال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم وامیدوارم با حمایت مسئولین فدراسیون و تلاش بازیکنان به هدف خود برسیم.

سرمربی تیم جوانان در ادامه افزود: این بازیکنان جوان، آینده فوتبال ایران هستند. بدون شک استعدادهای خوبی در فوتبال ایران وجود دارد که در قالب تیم جوانان اکنون در اختیار داریم.

مظلومی گفت: ما با مشکل عدم بازی های دوستانه روبرو هستیم که متاسفانه به خاطر شرایط کنونی که دنیا با آن درگیر است، چاره ای وجود ندارد. برای رسیدن به رقابت های جام جهانی راه آسانی نداریم اما دور از دسترس نخواهد بود و با کسب بهترین نتایج، امیدواریم که به هدفمان برسیم.

لازم به ذکر است، پیش از این هیچ گونه اعلام رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و روابط عمومی آن مبنی بر سرمربیگری مظلومی در تیم جوانان صورت نگرفته بود؛ حتی هنگام معرفی نفرات دعوت شده، اسمی از مظلومی برده نشده بود که در نوع خود عجیب است!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز