حسین حسینی:

باید زمینه راهیابی و حضور ورزشکاران را به عرصه‌های بین‌المللی فراهم کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۵۷۵۲
باید زمینه راهیابی و حضور ورزشکاران را به عرصه‌های بین‌المللی فراهم کنیم
رییس هییات موتورسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان غربی گفت: با توسعه زیر ساخت‌ها و کمک فدراسیون و مسیٔولان ورزش کشور باید زمینه راهیابی و حضور ورزشکاران در عرصه‌‌های بین المللی را فراهم کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین حسینی رییس هییات موتوروسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: در سال 99 با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمد و مساعد نبودن شرایط برگزاری رویداد و فعالیت ورزشی خاصی نداشتیم و امیدواریم با بهتر شدن روند بتوانیم مسابقات استانی را از سر بگیریم.

ورزشکاران استان آذربایجان غربی دارای پتانسیل خیلی خوبی هستند و علاقه مندان زیادی در رشته‌های مختلفی از جمله آفرود، موتورکراس، اسلالوم، درگ و... در استان داریم که در مسابقات کشوری حضور چشمگیری داشته‌اند. 

او گفت: با توسعه زیر ساخت‌ها و کمک فدراسیون و مسئولان ورزش کشور باید زمینه راهیابی و حضور ورزشکاران در عرصه‌های بین المللی را فراهم کنیم، بزرگترین مشکلی که در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی با آن مواجه هستیم عدم حضور در مسابقات و رویدار‌های جهانی و آسیایی است، ورزشکاران ما داری پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی هستند و با استفاده صحیح و بکارگیری از آموزش های مناسب می‌توانیم این بستر را فراهم کنیم و باعث افزایش اعتبارات ورودی به این رشته‌ها باشیم.

حسینی افزود: ما در هیات استانی آذربایجان غربی تمام تلاشمان این است که گام‌های موثری در جهت پیشرفت این رشته برداریم، یکی از مشکلات دیگری که با آن روبه رو هستیم عدم وجود پیست مناسب و استاندار در استان است، در حال حاضر برای برگزاری رویدادهای ورزشی در استان با هماهنگی نهادهای مختلف تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مسابقات مختلفی برگزار کنیم، اما در صورت افتتاح پیست ورزشکاران استان می‌توانند با خیالی راحت تمرینات را در فضای پیست پیگیری کنند و مسابقات مختلفی را میزبانی و برگزار کنیم.

نظر شما