پیام سعادتمند برای هواداران؛

روزی که استقلالی‌ها در آسیا، ۲ستاره شدند+ جرئیات

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۵۷۹۴
روزی که استقلالی‌ها در آسیا، ۲ستاره شدند+ جرئیات
هفتم مرداد از روزهای خاص و فراموش نشدنی در تقویم باشگاه استقلال تهران به شمار می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفتم مرداد از روزهای خاص و فراموش نشدنی در تقویم باشگاه استقلال تهران به شمار می‌رود؛ روزی که دومین ستاره روی پیراهن آبی‌ها نقش بست. روزی که کاپیتان شاهین بیانی دومین جام آسیایی را برای نه استقلال بلکه برای فوتبال ایران بالای سر برد. موفقیتی بزرگ که هر ساله AFC آن را یادآوری می‌کند و از تمایزهای اصلی آبی‌پوشان با سایر تیم‌های ایرانی است.

به مناسبت سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در پیامی نوشت:

ویترین باشگاه استقلال پر از جام‌هایی است که حاصل تلاش پیشکسوتان، هواداران و مدیران اعصار گذشته است. با این‌حال 2ستاره طلایی روی پیراهن استقلال رنگی خاص‌تر از سایر جام‌ها دارد. شاید اگر استقلال بدشانس نبود، این عدد 2ستاره، امروز 4ستاره بود.

مدیریت در باشگاهی با 2 قهرمانی آسیا مسئولیت سنگینی است. باشگاهی با قدمت و اصالت را مدیریت کردن یک افتخار است و از خداوند متعال می‌خواهم به من در این مهم یاری دهد تا بتوانم این میراث بزرگ را حفظ و لبخند را بر لبان هواداران بنشانم.

در پایان و در سالروز قهرمانی دوم استقلال در آسیا جا دارد از مرحوم پورحیدری سرمربی آن تیم یادی کنم که الحق حکم یک پدر دلسوز را برای این تیم داشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز