محمدرضا مهدوی:

پتانسیل بسیار زیادی در بازیکنان تیم نوجوانان وجود دارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۶۰۳۵
مربی تیم فوتبال نوجوان ایران تاکید کرد: بازیکنان این تیم در آینده نه چندان دور، تبدیل به بزرگان فوتبال ایران و آسیا خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا مهدوی در ابتدا گفت: اردوی تیم نوجوانان را با دعوت از 23 بازیکن از بیست و هشتم تیرماه آغاز کردیم. با توجه به زمان باقیمانده تا شروع مسابقات و شرایط خاصی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، چاره‌ای جز برگزاری اردوهای بلند مدت نداریم. به همین منظور در هر نوبت اردویی، پس از دعوت بازیکنان و اخذ تست کرونا، تمرینات برنامه‌ریزی شده را به مدت دو هفته پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه بازیکنان به خاطر شرایط خاص فعلی و قرنطینه‌ای که پشت سر گذاشتیم دچار وقفه در برگزاری تمرینات شدند، امری طبیعی است. اما خوشبختانه انگیزه بالا و همدلی بسیار خوب میان اعضای کادرفنی و بازیکنان، عامل بسیار مهمی برای جبران این وقفه است. در این اردو علاوه بر اجرای کارهای بدنی، برخی نکات تاکتیکی را برای بازیکنان به اجرا گذاشتیم تا با یادآوری برنامه‌های تاکتیکی، نقطه اتصالی بین تمرینات چند ماه گذشته و تمرینات حال حاضر ایجاد کنیم.

مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران تاکید کرد: ما در کادر فنی یک هدف داریم، اینکه این بازیکنان کم سن و سال را بر پایه لیاقت خودشان در مسیر درست پیش ببریم. بر اساس تجربه فوتبالی خودم و شناخت خوبی که با گذشت یک سال و نیم از تیم دارم، شک ندارم که بازیکن‌های نوجوان این تیم در آینده نه چندان دور تبدیل به بزرگان فوتبال ایران و آسیا خواهند شد. پتانسیل بسیار زیادی در هر کدام از بازیکنان دعوت شده وجود دارد که اگر مدیریت شوند به حقشان خواهند رسید.

مهدوی در پایان گفت: تمرینات با آرامش در حال پیگیری است و تا دوازدهم مرداد ادامه دارد و پس از اتمام اردو، حدود یک هفته به بازیکنان استراحت خواهیم داد. امیدوارم با همه تلاش‌های خالصانه‌ای که انجام می‌دهیم و با حمایت بیش از پیش فدراسیون، جامعه فوتبال و رسانه ها، در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا سربلند باشیم.

نظر شما