امروز صورت گرفت؛

دیدار ناظمی با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۶۳۷۵
دیدار ناظمی با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت؛ وظایف قانونی هر دو نهاد کانون اتومبیلرانی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مشخص است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مونسان ملاقات کرد.

ناظمی در این دیدار یک ساعته گفت: امروز با هدف بر طرف کردن سو تفاهمات گذشته و همکاری‌های مشترک و بیشتر در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری ورزشی، مشارکت در آموزش فراگیر و امداد جادهای، رالی‌های مختلف از جمله خانوادگی، فرهنگی و بین المللی و همینطور بهره مندی فدراسیون از خدمات متقابل با کانون بخصوص در بخش ماشین‌های کلاسیک حضور شما هستیم.

مونسان با تشکر از سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای فعالیت‌های صورت در این مدت گفت: قانون حدود وظایف هر دو نهاد یعنی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را روشن کرده است و امیدوارم دیگر انرژی مان را صرف موارد اختلاف بر انگیز و بی نتیجه گذشته نکنیم چرا مسئولیت‌ها دقیقا معلوم است.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: تلاش کنید بین کانون جهانگردی و فدراسیون هم افزایی ایجاد شود. حتما تفاهم اجرایی دیگری در صورت نیاز تهیه کنید و هدف شما بهره مندی از توان زیاد هر دو بخش برای تعالی این حوزه و در نهایت افزایش نشاط جوانان و رضایت مندی مردم باشد.

وی ادامه داد: با موضوع گردشگری ورزشی موافقم و بخصوص در بخش رالی این قسمت می‌تواند بسیار موفق باشد و کارهای مشترک زیادی برای همکاری وجود دارد.

مونسان به سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد: خوشبختانه نگاه نو و جدید شما در مدیریت این فدراسیون باعث پر تحرکی آن شده است و جنبه‌های جدیدی برای آن در حوزه اجتماعی و فعالیت‌های ملی ایجاد شده است و این روند باید ادامه پیدا کند و امیدوارم مسیر مدیریتی جدید با حضور شما با تنش زدایی و مشارکت بیشتر باشد.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: اربابی رئیس کانون اتومبیلرانی و جهانگردی یکی از بهترین مدیران مجموعه ما هست و کاملا به حوزه تخصصی بنگاه داری و افزایش مشارکت‌ها اشراف دارد و برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه بین الملل و مجموعه کشور دارد و قطعا با همراهی و همکاری مشترک و ملی با یکدیگر، نتایج خوبی خواهید گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز