نساجی مازندران- پرسپولیس

تقابل تماشایی قهرمان برابر شگفتی‌سازان

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۷۱۰۳
تقابل تماشایی قهرمان برابر شگفتی‌سازان
پس از مسجل شدن قهرمانی، حالا پرسپولیس برای کسب رکوردهای دیگر در این فصل به میدان می‌رود و در اولین‌ گام پس از تثبیت پوکر قهرمانی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری خارج از خانه باید روبروی تیم متحول شده محمود فکری تقابل ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس قهرمان زودهنگام دوره نوزدهم لیگ برتر در حالی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، برابر نساجی مازندران قرار می‌گیرد که در بازی رفت و در زمانی که سکان هدایت این تیم برعهده گابریل کالدرون آرژانتینی بود، موفق شد این تیم مازنی را با یک گل شکست داده و با کسب 3 امتیاز از تیمی که در آن برهه توسط محمدرضا مهاجری هدایت می‌شد، پیروزی دیگری را به نام خود ثبت کنند. حالا پس از تغییر و تحولاتی که روی نیمکت هدایت این 2 تیم صورت گرفته‌ است، شاهد برگزاری بازی برگشت این تیم‌ها هستیم.

پرسپولیس که با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در بازی اخیرش، جشن قهرمانی زودهنگامی را در جنوب ایران برگزار کرد، برابر تیمی قرار می‌گیرد که پس از متوقف کردن استقلال در استادیوم آزادی در دیداری پر حرف و حدیث و معوقه برابر فولاد قرار گرفت و در شرایطی که با 2 گل از حریف جنوبی خود عقب افتاده بود با کامبک غیرمنتظره، موفق شد 3 امتیاز دیدار خانگی را گرفته و برد ارزشمندی را به دست بیاورد.

یکی از نکات جالب بازی تیم‌های نساجی و پرسپولیس، تقابل سرمربیان فعلی این تیم‌هاست. حضور محمود فکری، کاپیتان اسبق استقلال روی نیمکت هدایت قائمشهری‌ها و یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس حال و هوای ویژه‌ای را به این دیدار بخشیده، موضوعی که می‌توان نقطه عطف این دیدار محسوب شود.

اگرچه نه پرسپولیس برای این دیدار نگران از دست دادن قهرمانی است و نه نساجی دغدغه‌ای برای سقوط دارد اما به نظر می‌رسد هر دو تیم برای برد در این بازی از انگیزه‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. پرسپولیس یحیی که در این دیدار محرومی ندارد در تلاش برای تداوم موفقیت‌های این فصل خود، می‌خواهد به پیروزی‌های متوالی‌اش ادامه دهد.

این در حالی است که نساجی مازندران نیز پس از متوقف کردن استقلال در تهران و پیروزی ویژه برابر فولادِ مدعی کسب سهمیه، از روحیه خوبی برای رویارویی با تیم‌های بزرگ برخوردار است و می‌خواهد در این دیدار خانگی‌اش هم سربلند میدان را ترک کند، با این تفاسیر با وجود این که این دیدار از حساسیت جدولی برای 2 تیم برخوردار نیست اما پیش‌بینی می‌شود هم نساجی میزبان و هم پرسپولیس میهمان می‌خواهند با پیروزی این بازی را به پایان برسانند و همین مسئله می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار اضافه کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز