کرونا به کمک پرسپولیس آمد

نادری مشکلی برای بازی ندارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۶:۲۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۷۱۲۵
نادری مشکلی برای بازی ندارد
مدافع پرسپولیس از نظر قانونی مشکلی برای همراهی تیمش در ادامه بازی‌های لیگ برتر ندارد و در صورتی‌که شرایط جسمانی‌اش اجازه بدهد می‌تواند در بازی‌های پیش روی پرسپولیس این تیم را همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نادری که گفته می‌شد به‌خاطر پایان قراردادش با پرسپولیس تا زمان توافق دوباره با مسئولان باشگاه کورتریک بلژیک برای همراهی با سرخ‌ها با منع قانونی روبرو شده است، با قانون جدید فیفا این مشکل را پشت سر گذاشت.

با توجه به شیوع کرونا در اکثر کشورهای جهان، فیفا در قانون جدیدی مربوط به دوران پساکرونا اعلام کرد بازیکنانی که قراردادشان با تیم‌های خود، از نظر زمانی به پایان می‌رسد، تا پایان فصل فوتبالی کشور مذکور، این امکان را دارند تا تیم‌های خود را  تا پایان فصل همراهی کنند و از آن جا که در قرار داد محمد نادری، زمان پایان قراردادش با پرسپولیس، پایان فصل فوتبالی ایران ذکر شده و تاریخی برای آن در نظر گرفته نشده، این امکان برای این مدافع سرخ‌ها وجود دارد که بدون منع قانونی در ادامه فصل، پرسپولیس را همراهی کند.

گفتنی است نادری پس از سپری نمودن دوران مصدومیت خود، این روزها تمرینات ویژه‌ای را زیرنظر بدنساز پرسپولیس سپری می‌کند و منتظر است تا مجوز حضورش در تمرینات گروهی صادر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز