خاطرات حضورم در قائمشهر را فراموش نخواهم کرد؛

گل‌محمدی: قهرمان شدیم اما با همه توان بازی می‌کنیم/ نساجی فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۷۳۷۹
گل‌محمدی: قهرمان شدیم اما با همه توان بازی می‌کنیم/ نساجی فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل هر تیمی برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، به نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران نرسید.

سرمربی پرسپولیس در این خصوص گفت: لازم می‌دانم از همه اصحاب رسانه بابت اینکه حضوری نمی‌توانم مصاحبه کنم عذرخواهی می‌کنم؛ هرچند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده و بنا به خواسته باشگاه امکان صحبت مقابل دوربین‌های تلویزیون را نداشتم. می‌دانیم فردا مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم. آنها فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می‌گذارند.

یحیی اظهار داشت: باید به آقای فکری و همکارانش تبریک بگویم چراکه نساجی فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد. بازی مقابل نساجی بازی راحتی برای ما نخواهد بود اما ما پرسپولیس هستیم و مقابل هر تیمی برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

او ادامه داد: درست است که ما قهرمان شدیم اما فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد. دوست دارم هوادار ما از بازی بچه‌های تیم لذت ببرند؛ هرچند آنها در استادیوم حضور فیزیکی ندارند اما ما آنها را در قلب خودمان حس می‌کنیم.

گل‌محمدی عنوان کرد: از اینکه برای سومین بار در فصل جاری باید در این شهر و ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کنم واقعا خوشحالم. من خاطرات خوبی با این شهر و مردم آن دارم و هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد. با افتخار می‌گویم که من زمانی مربی این باشگاه بودم. برای مردم و تیم نساجی آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما