ذوب آهن اصفهان یک-نفت مسجدسلیمان یک

راضی به تک امتیاز!

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۷۴۰۵
راضی به تک امتیاز!
جدال تیم ذوب آهن برابر شاگردان مهدی تارتار برنده نداشت تا بدین ترتیب این تیم ها در این بازی به کسب حداقل امتیاز قناعت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان امشب در هفته 27 لیگ برتر به مصاف هم رفتند. دیدار در حالی به تساوی انجامید که نیمه اول این دیدار با برتری نفتی ها به پایان رسید. در دقیقه 26 با یک پاس بلند، پشت خط دفاعی و در موقعیتی مشکوک به افساید به حسین ابراهیمی رسید. این بازیکن پس از اینکه چند متری را پا به توپ طی کرد، با یک ضربه زیبای بیرون پا، با پای راست، دروازه یوسف بهزادی را باز کرد تا تیم تارتار با پیروزی به رختکن برود.

در شروع بازی در نیمه دوم ذوبی ها جبران مافات کردند. در دقیقه 50 چند پاسکاری خوب از ذوبی ها در عمق خط دفاعی و در فضایی خوب احسان پهلوان را راه انداخت. این بازیکن که از تکنیکی بالا برخودار است، با چند تو سر توپ، موقعیت شوتزنی برای خود فراهم کرد و به توپ ضربه زد ولی فرعباسی توپ را گرفت. در برگشت توپ به مارکوویچ رسید ولی ضربه این بازیکن بار دیگر توسط دفاع و دروازه بان نفت مسجد سلیمان به تیر دورتر رفت و اینبار مسعود ابراهیم زاده مدافع پیش کشیده ذوب آهن با یک ضربه بغل پا خیال ذوبی ها را راحت کرد و گل تساوی را ثبت کرد، نتیجه ای که تا پایان بازی حفظ شد تا این دیدار با تساوی خاتمه پیدا کند.

عماد میرجوان تنها بازیکنی بود که از داور با کارت زرد جریمه شد.

ترکیب ذوب آهن: یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، دارکو بیدوف (67- حمید بوحمدان)، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور

سرمربی: لوکا بوناچیچ

ترکیب نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، مهدی زبیدی، حسین ابراهیمی (46 - سعید کریمی)، محمد علی صفیا (46 صادق صادقی) و عماد میرجوان

سرمربی: مهدی تارتار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز