صنعت‌نفت آبادان یک- شهرخودرو مشهد یک

شهرخودرو هدیه تراکتور را پس فرستاد!

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۷۴۰۹
شهرخودرو هدیه تراکتور را پس فرستاد!
شهر خودرو با توقف مقابل صنعت‌نفت هدیه تراکتور را پس فرستاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و شهر خودرو مشهد در یک بازی حساس که برای کسب سهمیه آسیا اهمیت داشت، با قضاوت امیر عرب‌براقی به مصاف هم رفتند.

بازی تا دقیقه 25 بیشتر در کنترل مشهدی‌ها بود و این تیم صاحب موقعیت‌هایی هم شد اما خلعتبری و قاسمی‌نژاد نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

نفتی‌ها در دقیقه 25 صاحب یک موقعیت گل شدند اما ضربه میلاد جهانی توسط رحمتی دفع شد.

به دنبال این حمله بازهم شهر خودرو در دقایق 28 و 36 صاحب دو موقعیت گل توسط محمد قاشی شد که در بار اول عقیل کعبی دروازه تیمش را نجات داد و در بار دوم توپ به پا و سپس دست قریشی خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقایق پایانی این صنعت‌نفت بود که جلو کشید و سه بار دروازه شهر خودرو را تا آستانه سقوط پیش برد اما دو بار رحمتی و یک بار نبی‌زاده دروازه تیم‌شان را نجات دادند تا نیمه اول با تساوی بدن گل به پایان برسد.

نیمه دوم را هم شهر خودرو بهتر آغاز کرد اما موقعیت‌های ابتدایی این تیم یک بار توسط خلعتبری از دست رفت و یک بار هم عقیل کعبی زودتر از مهاجمان مشهدی به توپ رسید و آن را به کرنر فرستاد.

در دقایق 59 و 64 دو بار ناصر سالاری با واکنش‌های سریع خود مانع گلزنی امین قاسمی‌نژاد شد تا چهره اول میدان در این دقایق باشد.

سالاری در دقیقه 71 هم در دو مرحله شوت محمدرضا خلعتبری را دفع کرد.

در دقیقه 73 اشتباه حسن جعفری و توپ‌ربایی میلاد جهانی خطری جدی روی دروازه شهر خودرو ایجاد کرد اما در صحنه‌ای مشکوک جهانی به زمین خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 81 بالاخره قفل دروازه‌ها باز شد. کرنر کوتاه مشهدی‌ها و ارسال محمدرضا خلعتبری با ضربه سر محمد قاضی همراه شد که توپ به تور دروازه صنعت‌نفت بوسه زد.

پس از این گل، صنعت‌نفت برای فرار از شکست فشار همه جانبه‌ای روی دروازه مهمان خود آورد و در دقیقه 83 تا یک سانتی‌متری گل پیش رفت.  رضا جبیره فرار تند و تیزی پشت مدافعان شهرخودرو داشت و با ضربه‌ای چیپ توپ را از بالای سر رحمتی عبور داد که نعمتی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد که نفتی‌ها اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه گذشته است اما داور و کمکش چنین نظری نداشتند.

در دقیقه 89 فشار صنعت‌نفت یک پنالتی برای این تیم به همراه داشت که حاصل خطای فرامرزی روی جعفر جعفر سلمانی بود و عیسی آل‌کثیر برخلاف جهت حرکت سیدمهدی رحمتی حساب کار را یک- یک کرد.

حملات انتهای بازی دو تیم هم ثمری نداشت تا شهر خودرو با توقف در آبادان و برابر صنعت‌نفت، هدیه تراکتور را پس بفرستد تا موقعیت آسیایی شدن بیش از پیش به مخاطره بیفتد.

امید منصوری، حسین مهربان، علی طاهران (شهر خودرو) در این بازی کارت زرد گرفتند.

photo_2020-07-31_22-10-12

صنعت‌نفت آبادان: ناصر سالاری، حسین ساکی (79- رضا جبیره)، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، سیدمحمد قریشی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی (65- محمود مطلق‌زاده)، طالب ریکانی (65- محمدرضا غبیشاوی)، میلاد جهانی، جعفر سلمانی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: بهنام سراج

شهر خودرو مشهد: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی (18- علی نبی‌زاده)، امید منصوری، میلاد سرلک، حسن جعفری، علی طاهران، محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی‌نژاد، محمد قاضی (83- حسین مهربان) و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز