با اشتباه مدافع خودمان گل خوردیم؛

تارتار: کیفیت فردی بازیکنان ذوب‌آهن فوق‌العاده است

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۷۴۱۵
تارتار: کیفیت فردی بازیکنان ذوب‌آهن فوق‌العاده است
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تارتار پس از تساوی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ بازی عجیبی بود. ما خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و بعد از آن نمی‌دانم چرا تیم‌مان در لاک دفاعی فرو رفت. خوشبختانه گلی را دریافت نکردیم و در نیمه دوم هم بازی متعادل شد و با اشتباه مدافع خودمان گل خوردیم.

او ادامه داد: ذوب‌آهن با توجه به اینکه شرایط خوبی در جدول نداشت، خیلی احساسی بازی کرد. کیفیت فردی بازیکنان این تیم فوق العاده است و جایگاه واقعی آنها در اینجای جدول نیست. از لحاظ ساختاری، مدیریت و بازیکن حیف است که برای سهمیه نمی‌جنگد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به شرایط تیمش گفت: تیم ما بازی را اداره کرد و تعویض‌هایی داشتیم که ضربه بزنیم و یکی از آنها هم باعث اخراج مدافع حریف شد. خیلی زمانی برای گل برتری نداشتیم و مساوی هم برای ما بد نیست.

تارتار در مورد اینکه آیا گلی که زدید، آفساید بود یا خیر، تاکید کرد: گل ما به هیچ وجه آفساید نبود. گروه آنالیز تیم بلافاصله تصویر را برای ما فرستاد و کار خوب کمک داور را نشان داد. خورشیدی، داور بازی هم طبیعی بود با اتفاقاتی که برای ذوب‌آهن در هفته های قبل افتاده بود، یک مقدار مهربانتر با آنها رفتار کرد، اما در مجموع داوری خوبی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز