هفته ۲۷ لیگ برتر؛

پرسپولیس مقابل سرخ‌های نساجی؛ بازی دوئل‌ها و تقابل‌های تماشایی

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۷۸۳۸
پرسپولیس مقابل سرخ‌های نساجی؛ بازی دوئل‌ها و تقابل‌های تماشایی
دو تیم نساجی و پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که نفرات مشترک زیادی داشته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در شرایطی امشب به مصاف هم می‌روند که نفرات مشترک زیادی داشته‌اند.

نفرات مشترک ‌سابق و کنونی

شهاب گردان، میثم بائو، مهرداد کفشگری، سعید کریمی از جمله بازیکنانی بوده‌اند که قبلا برای هر دو تیم بازی کرده‌اند. از بین بازیکنان فعلی دو تیم هم علیرضا حقیقی، حسین ماهینی و محمد عباس‌زاده سابقه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند. حقیقی و ماهینی سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده و کاپیتان هم بوده‌اند. حقیقی این فصل 9 کلین شیت داشته است. ماهینی هم نیم‌فصل از پرسپولیس به نساجی پیوست و در واقع جزو نفراتی است که علاوه بر 3 قهرمانی فصل گذشته لیگ در قهرمانی این فصل هم نقش داشته است. از این جمع عباس‌زاده به دلیل مصدومیت در بازی‌های اخیر غایب بوده و کفشگری و سعید کریمی  هم امسال عضو تیم نساجی بوده‌اند. امید عالیشاه، علی علیپور و محمد نادری هم سابقه بازی در نساجی را داشته‌اند.

وقتی گل‌محمدی سرمربی نساجی بود

نکته جالب اینکه یحیی گل‌محمدی زمانی که نساجی در لیگ یک بود سرمربیگری این تیم را برعهده داشت و تیمش به واسطه برخی بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری با شش امتیاز کمتر به لیگ برتر راه نیافت. گل‌محمدی که سال‌ها در مازندران سکونت داشته، متولد اردبیل اما بزرگ شده مازندران است.

مازندرانی‌های پرسپولیس

پرسپولیس علاوه بر علیپور و عالیشاه که سابقه بازی در نساجی را داشته‌اند بازیکنان مازندرانی و شمالی زیادی مثل سیدجلال حسینی (انزلی)، احمد نوراللهی (گلستان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید حسین‌پور و مهدی عبدی را در لیست خود می‌بیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز