مازیار ناظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیات‌های استانی را تشویق به همکاری با شهرداری‌ها می‌کنیم/ مسابقاتی در قالب ورزش همگانی پیش‌رو داریم

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۷:۲۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۸۰۱۶
هیات‌های استانی را تشویق به همکاری با شهرداری‌ها می‌کنیم/ مسابقاتی در قالب ورزش همگانی پیش‌رو داریم
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: شهرداری‌ها امکانات خوب و مناطق گسترده‌ای را در اختیار دارند و بر همین اساس هیات‌های استانی را تشویق به همکاری با آن‌ها می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در خصوص اخذ قرارداد با شهرداری تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان ورزش شهرداری تهران امضا شد و مناطق 22 گانه تهران را در بر می‌گیرد. تفاهم‌نامه بر اساس ورزش همگانی، آموزش شهروندی و تفریحات مردمی انجام شد. حدوداً 15 روز پیش با هدف آموزش، مشارکت و بهره‌مندی از امکاناتی که طرفین دارند، یعنی مناطق 22 گانه شهرداری تهران و مجموعه بزرگ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در خدمت محسنی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، بودیم.

ناظمی ادامه داد: شهرهای مختلف کشورمان، شهرداری‌های جداگانه‌ای دارند که همکاری و عقد قرارداد با آن‌ها برعهده هیات‌های استانی است. در همین راستا آن‌ها را تشویق خواهیم کرد تا این اتفاق در استان‌ها و شهرهای دیگر نیز بیفتد اما در حال حاضر این تفاهم‌نامه جهت همکاری در استان تهران افتاده است.

سرپرست فدراسیون اظهار داشت: شهرداری‌ها امکانات خوب و مناطق گسترده‌ای در اختیار دارند که یکی از وظایف آن‌ها توسعه و آموزش ورزش شهروندی و همگانی است. این اتفاق در تهران اساسی انجام خواهد شد، چون محسنی در این زمینه بسیار علاقه‌مند و پرتلاش است. در حال حاضر رویدادهایی نه به عنوان مسابقه حرفه‌ای، بلکه رقابت‌هایی در قالب ورزش همگانی و مشارکت شهروندی پیش‌رو خواهیم داشت‌. 3

نظر شما