مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛

علی نژاد: انضباط مالی فدراسیون معقول و مطلوب است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۸۲۱۰
علی نژاد: انضباط مالی فدراسیون معقول و مطلوب است
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با حضور برخی اعضا و بصورت نیمه وبینار به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از ساعت ١٠امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست «مهدی علی نژاد»معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و سایر اعضاء مجمع برگزار شد .

«فضل الله باقرزاده» نایب رییس کمیته ملی الپیک و علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور داشتند.

مجمع عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران، مربیان ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیات های استأن ها نیز بصورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند .

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از ارائه عملکرد توسط محسن رضوانی رییس فدراسیون به مجمع، مورد تأیید قرار گرفت.

همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون هم گزارش خود را ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد .

در بخشی از این مجمع ، مهدی علی نژاد انضباط مالی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو را معقول و مطلوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه این فدراسیون بر اساس گزارش حسابرسی تا سال ٩٦ بدهی مالیاتی ندارد، از عملکرد رییس فدراسیون و همکارانش در این حوزه به نیکی نام برد .

اعضای مجمع پس از ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این رشته، راهکارها و پیشنهاداتی را مطرح کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز