علیرضا پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حضور اسپانسرهای ورزشی در دوران برجام پررنگ‌تر بود/ پیست موتور کراس آزادی جزو بهترین مسیرهای ایران محسوب می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۹۱۵۶
حضور اسپانسرهای ورزشی در دوران برجام پررنگ‌تر بود/ پیست موتور کراس آزادی جزو بهترین مسیرهای ایران محسوب می‌شود
عضو تیم ملی موتور کراس کشورمان گفت: رشته‌های موتوری و اتومبیلرانی با حضور اسپانسرها می‌چرخند، در دوره برجام این حضور کمی بهتر شده بود اما الان بسیار کمرنگ است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا پرورش، عضو تیم ملی موتور کراس کشورمان، در رابطه با وضعیت این رشته در ایران طی چند سال اخیر اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود ورزشکار‌ها کمی ریزش داشتند و فعالیت در این رشته کم‌ شده اما افرادی که علاقه‌مند هستند، همیشه در صحنه حضور دارند. اگر بخواهم از بعد عمومی نگاه کنیم، حضور ورزشکاران مشهود است اما از بعد حرفه‌ای، کمک اسپانسرها می‌تواند این رشته را زنده نگه دارد، همچنین اگر شرایط خوب مسابقات فراهم باشد، می‌توانیم به ورزشکارها انگیزه بدهیم و آن‌ها را در این رشته نگه داریم.

او ادامه داد: اما در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی مسابقه‌ای نداریم، آخرین رقابت رسمی ما در کشور به اواخر زمستان سال قبل بر می‌گردد که زمان زیادی از آن گذشته است.

پرورش تصریح کرد: در موتور کراس پیست‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود، پیست‌های موتور کراس و سوپر کراس. پیست‌های سوپر کراس در محیط‌های محدود و سرپوشیده است اما پیست‌های موتور کراس در فضای کوهستانی و باز ساخته می‌شود. پیست مجموعه ورزشی آزادی پیست‌های سوپر کراس است که از لحاظ امکانات جزو بهترین پیست‌های ایران محسوب می‌شود.

عضو تیم ملی موتور کراس گرفت: همیشه علاقه‌مندانی به این رشته وجود دارند، اما شرایط اقتصادی و گرانی تجهیزات موتور فعالیت را سخت‌تر کرده است. چون تمام این تجهیزات وارداتی هستند و در این زمینه تولید داخلی نداریم. شرکت‌هایی که در رشته موتور فعالیت می‌کنند، حدود 6 تا و 15 شرکت هم در زمینه تجهیزات با یکدیگر رقابت می‌کنند و خیلی حرفه‌ای هستند. حضور اسپانسرها در دوره برجام کمی بهتر شده بود اما الان دوباره بسیار کم‌رنگ است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز