هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

استقلالی‌های سرشناس ترمز فرهاد را می‌کشند؟

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۹۶۶۳
استقلالی‌های سرشناس ترمز فرهاد را می‌کشند؟
دیدار استقلال و شهرخودرو تاثیر زیادی در مشخص شدن نایب قهرمان لیگ نوزدهم خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال در ادامه بازی‌های دشوار خود مقابل تیم‌هایی که مدعی کسب سهمیه آسیایی هستند، امشب در مشهد میهمان تیم مدعی شهرخودرو است. شاگردان فرهاد مجیدی که تا همین دو هفته پیش انتقادهای زیادی را متوجه خود می‌دیدند و استرس با ساق‌هایشان گره خورده بود، حالا با 2 پیروزی باارزش مقابل پارس جنوبی و سپاهان که خودش هم مثل استقلال مدعی است، به رده دوم جدول رسیده‌اند.

استقلال بعد از بازی هوشمندانه و برد مقابل سپاهان حالا باید در مشهد به مصاف حریف برود. آبی‌ها این روزها حال خوبی دارند چون هم با دو برد پی در پی از رقبای خود فاصله گرفته‌اند هم اینکه از نظر روحی اوضاع بهتری دارند. علاوه بر اینها بهبودی مصدومان استقلال، دست فرهاد مجیدی را برای چیدن ترکیب دلخواه و انتخاب سیستم مورد نظرش باز کرده است. آبی‌پوشان تهرانی که در حال حاضر با 48 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند، در صورت پیروزی مقابل شهرخودرو 51 امتیازی می‌شوند اما اگر استقلال نتواند از این بازی با دست پر خارج شود، در صورت پیروزی تراکتور مقابل شاهین بوشهر رده دوم را به این تیم می‌دهد اما نتایج سایر تیم‌های مدعی تاثیری در رتبه استقلال نخواهد داشت و جایگاه دومی این تیم فقط از طریق تراکتور تهدید می‌شود.

در آن‌سوی میدان اوضاع تیم میزبان چندان خوب نیست. شهرخودرو که بعد از تعطیلات کرونایی شروعی رویایی در لیگ داشت، با جدایی ناگهانی مجتبی سرآسیایی افت کرد. تساوی هفته گذشته مقابل صنعت‌نفت امیدهای تیم شهر مشهد را برای آسیایی شدن کمرنگ کرد.این تیم که با ستاره‌های باتجربه‌ای مثل سیدمهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی و بازیکنان موثری مثل امین قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی، سعید صادقی و حسین مرادمند امید زیادی داشت تا برای دومین سال متوالی سهمیه آسیایی بگیرد اما الان با 44 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی جدید شهرخودرو، که با فرهاد مجیدی در استقلال همبازی بوده، تا به اینجای کار نتایج خوبی با این تیم نگرفته است. بختیاری‌زاده در 4 بازی اخیر فقط 3 امتیاز گرفته و 9 امتیاز از دست داده اما بختیاری‌زاده با پیروزی در دیدار حیثیتی مقابل استقلال هم می‌تواند مقابل تیم سابق خود اعاده حیثیتی کند هم اولین پیروزی‌اش با شهرخودرو را جشن بگیرد و هم شانس آسیایی شدن مشهدی‌ها را افزایش دهد.

البته شهرخودرو به جز سهراب بختیاری‌زاده 2 استقلالی دیگر هم دارد که انگیزه‌های پیدا و پنهان زیادی برای این بازی دارند. سیدمهدی رحمتی و محمد قاضی بازیکنانی هستند که سابقه بازی در استقلال را هم دارند و برای اینکه مقابل تیم سابق‌شان عرض اندام کنند انگیزه‌های زیادی دارند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. در آن دیدار استراماچونی سرمربی استقلال بود و یحیی گل‌محمدی روی نیمکت شهرخودرو حضور داشت. مسابقه امشب از ساعت 20 آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز