مهین فرهادی‌زاد:

ورزش تنها عرصه‌ای است که بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری در آن داشتند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۹۹۰۶
ورزش تنها عرصه‌ای است که بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری در آن داشتند
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش عرصه‌ای است که بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری را در آن داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اهدای کاپ قهرمانی بسکتبال بانوان عنوان کرد: خوشبختانه رشته بسکتبال جزو رشته‌هایی است که علاوه بر محدودیت‌هایی در خارج از ایران برای آن وجود داشت در کنار بخش آقایان رشد قابل توجهی را داشته است. البته در مجموع ورزش بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر موفقیت را به خوبی طی کرده است من فکر می‌کنم قطعا جمهوری اسلامی به حد از رشد و موفقیت بانوان به خود می‌بالد.  

او ادامه داد: بسکتبال در بخش بانوان جزو رشته‌هایی بود که سالها به دلیل نداشتن مجوز لازم از حضور در میادین بین‌المللی دور بوده اما با توجه به پیگیری‌هایی که وزارت ورزش و به ویژه فدراسیون داشت بالاخره این امر محقق شد و جواز حضور بانوان با حجاب اسلامی در مسابقات بین‌المللی فراهم شد.

فرهادی‌زاد در پایان گفت: وقتی آمار را بررسی می‌کنیم فکر می‌کنم ورزش تنها عرصه‌ای است که می‌تواند به این حجم از رشد و توسعه در بخش بانوان به خود ببالد. من امروز خوشحالم از این که جایگاه بانوان را نه تنها در عرصه ورزش حرفه‌ای بلکه در عرصه‌های مدیریتی هم در فدراسیون‌های ورزشی قوی و محکم می‌بینم. امیدوارم همین روند ادامه دار باشد و در آینده هم توسعه بخش را شاهد باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز