تقابل‌های جذاب بازی امشب؛

دوئل استقلالی‌های قدیمی با مجیدی/ جنگ شماره یک‌ها و همبازیان سابق

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۷:۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۰۱۷۳
دوئل استقلالی‌های قدیمی با مجیدی/ جنگ شماره یک‌ها و همبازیان سابق
دوئل استقلالی‌های سابق در دیدار این تیم مقابل شهرخودرو مشهد به جذابیت‌های مسابقه اضافه می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار امشب دو تیم استقلال و شهرخودرو علاوه بر اینکه می‌تواند معادلات بالای جدول را تغییر دهد، تقابل‌های جذابی هم دارد. شهرخودرو در حالی به مصاف استقلال می‌رود که 3 بازیکن سابق این تیم را به عنوان سرمربی، دروازه‌بان و مهاجم در اختیار دارد. حضور سیدمهدی رحمتی درون دروازه استقلال به جذابیت‌های این دیدار اضافه می‌کند و تقابل اصلی این بازی قرار گرفتن او مقابل همبازیان سابقش است.

در ادامه برخوردهای جذاب این دیدا را مرور می‌کنیم.

سیدمهدی رحمتی- فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال و دروازه‌بان شهرخودرو زمانی در استقلال با یکدیگر همبازی بودند و در آخرین قهرمانی این تیم هم حضور داشتند. رابطه رحمتی و مجیدی در استقلال هیچ‌وقت دوستانه یا خصمانه نبوده است. این دو نفر که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی استقلال بر بازو را هم دارند همیشه رابطه‌ای معمولی و محترمانه داشته‌اند و اختلافی هم با یکدیگر نداشتند. البته در بازی‌های پایانی سال قبل استقلال که فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها نشست، سوءتفاهماتی بین این دو نفر شکل گرفت اما دوستان مشترک رحمتی و مجیدی خیلی زود دست به کار شدند تا اختلاف آنها عمیق نشود.

در بازی امشب هم رحمتی تصمیم دارد به سمت نیمکت استقلال برود و با او خوش و بش کند. چه بسا که با توجه به افت حسین حسینی، مجیدی تصمیم به بازگرداندن رحمتی به استقلال بگیرد.

سیدمهدی رحمتی- سیدحسین حسینی

جنگ دروازه‌بان های فصل گذشته استقلال که داشت به نبردی فرسایشی تبدیل می‌شد، با رفتن رحمتی به شهر خودرو به پایان رسید. رحمتی و حسینی در دو فصلی که با هم در استقلال همبازی بودند اصلا رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند و استقلال هم از بابت اختلافات آنها متضرر شد. در نهایت این رحمتی بود که ترجیح داد استقلال را ترک کند و به شهرخودرو برود. حالا او با پیراهن شهرخودرو مقابل رقیب سابقش قرار می‌گیرد و جالب اینجاست که هر دو شماره یک را برتن می کنند.

در بازی رفت رحمتی بازنده این دوئل بود و باید دید این بار چه اتفاقی رخ می‌دهد. این دو بازیکن در بازی رفت هم با یکدیگر خوش و بش کردند اما کیست که از اختلافات عمیق آنها بی‌خبر باشد.

15965367636064

فرهاد مجیدی- سهراب بختیاری‌زاده

دو همبازی سابق که اتفاقا رابطه بسیار خوبی هم با یکدیگر داشتند، حالا در قامت 2 سرمربی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. هر دو سرمربی هم نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارند و برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در تیم‌هایشان حفظ کنند حتما باید سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرند. تقابل این دو استقلالی قدیمی با یکدیگر به جذابیت‌های این دیدار اضافه می‌کند.

نظر شما