روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست دارم فوتبالم را در سایپا تمام کنم/ کار سختی در اهواز داریم

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۰۲۰۱
دوست دارم فوتبالم را در سایپا تمام کنم/ کار سختی در اهواز داریم
کاپیتان تیم فوتبال سایپا تهران می‌گوید: خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است و تمرکزمان را روی موفقیت در بازی مقابل فولاد گذاشته‌ایم و امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم تا در اهواز بازی خوبی را از خود ارائه دهیم.

روزبه شاه علی‌دوست، کاپیتان باسابقه تیم سایپا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم. فولاد تیم خوبی است و هم بازیکنان و هم مربی خیلی خوبی دارد. آقا جواد (نکونام) اینجا بودند و شناخت از ایشان دارم. افتخار این را داشتم که کنارشان بازی کنم. گرمای هوای اهواز نیز به سختی این بازی اضافه می‌کند. در مجموع امیدوارم بتوانیم دست پر این بازی را پشت سربگذاریم.

کاپیتان باتجربه سایپا در تشریح اوضاع این روزهای تیمش خاطرنشان کرد: ما در 2 هفته اخیر با ماشین‌سازی و شاهین بوشهر بازی داشتیم. از قبل می دانستیم این دیدارها، بازی‌های حساسی برای ما است. متاسفانه در بازی مقابل شاهین بوشهر نتوانستیم برتری‌مان را تا پایان بازی حفظ کنیم اما خوشبختانه برابر ماشین‌سازیتوانستیم پیروز میدان شویم و یک مقدار شرایط‌مان را بهتر کنیم ولی می‌دانیم جدول به‌گونه‌ای است که با یک بازی ممکن است تغییرات زیادی ایجاد شده و اتفاقات زیادی رخ دهد.

او در ادامه در خصوص طولانی شدن لیگ برتر افزود: در حال حاضر لیگ خیلی فرسایشی شده، مسئله‌ای که کار را برای همه تیم‌ها، بازیکنان و مربیان سخت می‌کند. در هر صورت شرایط لیگ نوزدهم از این بابت سخت بود ولی حالا امیدوارم بچه‌های صحیح و سلامت بتوانند  فصل را با نتایج خوب تمام کنند.

شاه‌علی‌دوست تصریح کرد: از آقایان کاشانی و مدبر که امسال در خدمت‌شان بودیم خیلی تشکر می‌کنم. با آقای صادقی از سال 86 هم تیمی و همبازی بودم و ایشان بزرگتر و کاپیتان من بوده و فکر می‌کنم کادر فنی‌مان  امسال خیلی زحمت کشید اما فکر می‌کنم نتوانستیم مزد زحمات‌شان را به طور کامل بدهیم ولی سعی می‌کنیم با نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده جواب محبت‌ها و زحمت‌شان را بدهیم.

کاپیتان سایپا گفت: زمانی که جوان‌تر بودم و می‌خواستم با سایپا قراردادم را تمدید کنم پیشنهادهای دیگر هم داشتم و عوامل باشگاه در جریان هستند ولی خودم ترجیح دادم در سایپا بمانم. محیط سایپا را دوست داشتم و از قدیم هم می‌گفتم الگویم آقای صادقی بوده و دوست داشتم مثل ایشان در تیم بزرگسالان تیم بازیکن مثمرثمری باشم و کاپیتان تیم باشم. خدا را شکر که توانستم با کمک ایشان به این امر دست پیدا کنم و خودم دوست دارم فوتبالم را در سایپا تمام کنم. 3/5

نظر شما