هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

فکری مچ استاد را می‌خواباند؟/ دیدار مربیان سرخابی در اهواز

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۰:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۰۲۱۴
فکری مچ استاد را می‌خواباند؟/ دیدار مربیان سرخابی در اهواز
در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان پذیرای نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست مقابل استقلال باید در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ به مصاف نساجی برود. سپاهانی که در هفته گذشته روزهای پرحاشیه ای را سپری کردند، اگر در بازی امشب هم طعم برد را نچشند از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دورتر می شوند. امشب فولاد هم بازی عقب افتاده خود در هفته بیست و چهارم را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می کند.

سپاهان اصفهان- نساجی مازندران

زردپوشان اصفهانی هفته گذشته در یک بازی حساس و مهم برابر استقلال شکست خوردند و با ۴۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان که هفته گذشته به علت حمله عصبی چند روز در بیمارستان بستری بود و در بازی مقابل استقلال پزشکان به او اجازه ندادند روی نیمکت تیمش بنشیند، در بازی با نساجی می‌تواند تیمش را همراهی کند.

قلعه‌نویی که به دلیل از دست رفتن قهرمانی به شدت مورد انتقاد هواداران و رسانه های اصفهانی قرار دارد، اگر در بازی امشب مقابل نساجی پیروز نشود، کارش برای گرفتن سهمیه دشوار می شود. در آن سوی میدان نساجی که هفته گذشته توانست یک امتیاز از تیم قهرمان بگیرد، نه شانس کسب سهمیه دارد و نه خطر سقوط. با این حال انتظار می‌رود این تیم مثل بازی گذشته هم با تمام وجود به میدان برود و فوتبال جوانمردانه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

در این دیدار تقابل محمود فکری با امیر قلعه‌نویی که سابقه شاگردی او را در استقلال دارد و در اولین قهرمانی امیر با آبی‌پوشان کاپیتان این تیم بوده جالب توجه است.

گفتنی است امید نورافکن و شایان مصلح از سپاهان و محمد مهدی نظری از نساجی مازندران محرومان این بازی هستند.

فولاد خوزستان- نفت مسجدسلیمان

شاگردان جواد نکونام در 2 دیدار اخیر خود نتیجه بهتر از تساوی نداشته‌اند و همین باعث شد این تیم با 43 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

فولادی‌ها امشب در اهواز میزبان تیم نفت مسجدسلیمان هستند و دیدار عقب افتاده خود در هفته بیست و چهارم را برگزار می کنند.

فولادی‌ها در حالی به مصاف تیم مهدی تارتار می روند که تفکرات سرمربیان هر دو تیم تا اندازه زیادی شبیه به هم است و بسته و دفاعی بازی می کنند.

تیم نکونام برای اینکه همچنان برای کسب سهمیه شانس داشته باشد به پیروزی در این دیدار نیاز دارد تا بتواند اختلاف امتیازش با تیم های بالاسری را جبران کند.

نکته جالب درباره مربیان دو تیم این است که هر دو سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارند. شاید در سال‌های آینده هم این دو سرمربی در دربی همدیگر را ملاقات کنند! 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز