نگرانی هواداران استقلال/ تمدید قراردادها کی شروع می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۷:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۰۵۹۰
نگرانی هواداران استقلال/ تمدید قراردادها کی شروع می‌شود؟
این روزها هواداران استقلال حق دارند نگران وضعیت فصل آینده تیم‌شان باشند و زیر پست‌های اینستاگرامی مدیرعامل باشگاه از او بخواهند هرچه زودتر پروسه تمدید قرارداد بازیکنان را آغاز کند تا استقلال مانند سال‌های گذشته بابت از دست دادن ستاره‌هایش متضرر نشود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو هفته به پایان بازی‌های استقلال در لیگ نوزدهم اما هنوز وضعیت نقل و انتقالات استقلال مشخص نیست. آبی‌های پایتخت بعد از پایان مسابقات لیگ باید بلافاصله در جام حذفی و بعد از آن هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. طبق قانون فدراسیون فوتبال به دلیل طولانی شدن لیگ برتر، بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد می‌توانند در جام حذفی هم برای تیم‌هایشان بازی کنند اما ماجرا برای لیگ قهرمانان فرق دارد.

با توجه به حساسیت بالای لیگ قهرمانان و شرایط نه چندان خوبی که استقلال در این مسابقات دارد، مدیران این باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف بازیکنان خود را برای سال آینده روشن کنند. طبق ادعای رسانه‌ها فرهاد مجیدی لیست بازیکنان موردنظرش برای تمدید قرارداد و نفراتی که برای سال آینده باید جذب شوند را به مدیرعامل باشگاه داده است. حتی خود سعادتمند هم اعلام کرد براساس لیست فرهاد مجیدی کار مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی استقلال آغاز شده است. این در حالی است که در پایان فصل 7 بازیکن این تیم قراردادشان تمام می‌شود و این یعنی باشگاه کار سختی برای حفظ ستاره‌های خود خواهد داشت که مورد تاکید مجیدی نیز هستند. بازیکنانی چون علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، روزبه چشمی و داریوش شجاعیان نفراتی هستند که مجیدی روی تمدید قرارداد آنها اصرار دارد و می‌خواهد هرطور شده آنها در استقلال بمانند. علاوه بر این شیخ دیاباته هم که از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین ستاره‌های آبی است، با استقلال قرارداد دارد اما در صورت پرداخت نشدن مطالباتش می‌تواند قراردادش را این تیم فسخ کند. بازیکنی مثل علی کریمی هم به تازگی با پیشنهاداتی از کرواسی و یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس روبه رو شده و قطعا استقلال کار دشواری برای نگه داشتن او دارد.

با تمام این تفاسیر هنوز باشگاه استقلال با هیچ کدام از بازیکنان خود وارد مذاکره نشده و حتی تلاش باشگاه برای خرید بازیکنان خارج از تیم هم که مدنظر فرهاد مجیدی هستند آغاز نشده است. در این شرایط هواداران استقلال حق دارند نگران وضعیت فصل آینده تیم‌شان باشند و زیر پست های اینستاگرامی مدیرعامل باشگاه از او بخواهند هرچه زودتر پروسه تمدید قرارداد بازیکنان را آغاز کند تا استقلال مانند سال‌های گذشته بابت از دست دادن ستاره‌هایش متضرر نشود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز