علیرضا واحدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا؛

مجیدی بهتر از استراماچونی نتیجه گرفته/ وقت تغییر نسل مربیان رسیده است

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۰۸۷۱
مجیدی بهتر از استراماچونی نتیجه گرفته/ وقت تغییر نسل مربیان رسیده است
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران می‌خواهم دست از حمایت تیم‌شان برندارند.

علیرضا واحدی نیکبخت، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: استقلال در بازی با شهرخودرو واقعا بدشانس بود. تیم فرهاد مجیدی در این دیدار بازی خوبی ارائه داد و شایسته کسب پیروزی بود اما مصدومیت ارسلان مطهری برنامه‌های سرمربی را به هم ریخت. مهاجمان استقلال هم در استفاده از موقعیت‌های خود کم دقت بودند و البته بدشانسی هم گریبان این تیم را گرفت.

او ادامه داد: بازی استقلال و شهر خودرو یکی از زیباترین بازی‌هایی بود که در ماه‌های اخیر دیدیم. به سرمربیان هر دو تیم که جوان و باانگیزه هستند تبریک می‌گویم. بازی استقلال و پدیده نشان داد وقت آن رسیده که به مربیان جوان اعتماد شود و به آنها فرصت داده شود. در سال‌های اخیر فقط چند مربی خاص بودند که بین تیم‌های مختلف جابه‌جا می‌شدند اما حالا دیگر باید نسل مربیان تغییر کند و مربیان جوان فرصت داده شود. در فوتبال انگلیس می‌بینیم فوتبالیست‌ها یک سال بعد از خداحافظی از فوتبال، سرمربی می‌شوند اما در ایران باید موی طرف سفید باشد تا به او اعتماد شود.

هافبک اسبق استقلال افزود: از رفتارهای برخی از هواداران تعجب می‌کنم. فرهاد مجیدی تا به اینجای کار در استقلال بهتر از استراماچونی نتیجه گرفته است. به نظرم فرهاد با توجه به بضاعتی که داشت و با مصدومیت‌های پی‌درپی که برای بازیکنان اتفاق افتاد عملکرد خوبی داشته است. الان وقت پیدا کردن جانشین برای سرمربی استقلال نیست. نباید کادرفنی و بازیکنان استقلال را به خاطر یک مربی که به هر دلیلی گذاشته و رفته تخریب کنیم. استقلال در قیاس با تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان نتایج بهتری گرفته در صورتی که واقعا در برخی بازی‌ها دست فرهاد خالی بود.

واحدی نیکبخت در پایان گفت: فرهاد تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و عملکردش قابل قبول است. به نظر من سهمیه آسیایی استقلال قطعی شده و امیدوارم قهرمانی در جام حذفی پایان این سال سخت در استقلال باشد. استقلال بازی دشواری با سپاهان دارد و مجیدی برای این بازی باید هرچه در چنته دارد رو کند. عیار اصلی او و تیمش در این بازی مشخص خواهد شد اما اگر استقلال در جام حذفی هم قهرمان نشود هواداران باید از مجیدی و تیم‌شان حمایت کنند و به آنها فرصت دهند. 3/5

نظر شما