روزهای دشوار شماره ۱۰؛

طلسمی ۱۸۷ روزه/ آیا وعده باشو به استقلالی‌ها عملی می‌شود؟+ عکس

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۶:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۰۹۹۲
طلسمی ۱۸۷ روزه/ آیا وعده باشو به استقلالی‌ها عملی می‌شود؟+ عکس
مهاجم تیم فوتبال استقلال در دیدار اخیر این تیم باز هم موفق به گلزنی نشد تا طلسم تعداد گل‌های او در عدد 9 باقی بماند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی قایدی در بازی با شهرخودرو نمایش درخشانی داشت. او با فرارهای سریع خود آنقدر مدافعان رقیب را آزار داد تا بالاخره در دقیقه 70 آنها را وادار کرد برای متوقف کردنش تن به پنالتی بدهند.

قایدی حتی در آخرین ثانیه‌های بازی هم این فرصت را داشت که یک گل حساس و 3 امتیازی برای استقلال به ثمر برساند اما این بار بداقبال بود چون دروازه‌بانی پیش رویش بود که استاد گرفتن ضربات تک به تک است و این شد که در نهایت باشوی کوچک استقلالی‌ها باز هم در گلزنی ناکام ماند.

قایدی که در دیدار قبلی استقلال مقابل سپاهان هم فرصت‌سوزی کرده و نتوانست طلسم گل نزدن‌هایش را بشکند، این بار هم به وعده‌ای که به استقلالی‌ها در ابتدای فصل داده بود عمل نکرد.

مهاجم جوان استقلال در ابتدای فصل گفته بود به نیت شماره پیراهنش 10 گل برای این تیم به ثمر می‌رساند اما حالا قایدی فقط 2 بازی فرصت دارد تا قولی که به استقلالی‌ها داده بود را عملی کند.

از آخرین گلی که مهدی قایدی برای استقلال به ثمر رسانده 11 دیدار گذشته و او در حالی که در 17 دیدار ابتدایی لیگ برای آبی‌ها 9 گل زده بود در 11 دیدار اخیر این تیم ناکام بوده است. 

از آخرین گلی که قایدی برای استقلالی‌ها به ثمر رسانده 187 روز گذشته و او به این دلیل که گل‌هایش در عدد 9 متوقف مانده از نظر روحی شرایط خوبی ندارد.

شنیده می‌شود فرهاد مجیدی بارها با قایدی در این باره صحبت کرده و گفته اصلا به‌خاطر گل نزنی‌هایش استرس نداشته باشد اما به نظر می‌رسد حرف‌های سرمربی جوان استقلال، که خودش هم در زمان بازیگری مهاجم بوده، چندان روی قایدی تاثیر نداشته چون از واکنش‌های باشوی استقلالی‌ها به‌خاطر از دست دادن موقعیت ها اینطور بر می‌آید که او بیشتر از هر زمان ممکن تشنه گلزنی است و استرس و فشار روحی زیادی را بابت این همه روز گل نزدن به دوش می‌کشد. 3

01517331

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز