صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دفاع استقلال باید ترمیم شود وگرنه به مشکل می‌خورد/ سپاهانی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۱۱۴۳
دفاع استقلال باید ترمیم شود وگرنه به مشکل می‌خورد/ سپاهانی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند
مربی اسبق تیم استقلال گفت: اگر آبی‌پوشان سازمان دفاعی خود را ترمیم نکنند به مشکل می‌خورند.

صادق ورمزیار، مدافع اسبق تیم استقلال و تیم ملی، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: استقلالی‌ها اگر مقابل شهرخودرو جسورانه‌تر بازی می‌کردند می‌توانستند با پیروزی در این دیدار نایب قهرمانی خود را مسجل کند اما بی‌دقتی مهاجمان و نقاط ضعفی که همچنان در خط دفاع این تیم می بینیم باعث شد آبی‌ها 2 امتیاز حساس و مهم را از دست بدهند. استقلال خوش شانس بود که بقیه مدعیان مثل سپاهان هم امتیاز از دست دادند وگرنه فاصله‌ها کمتر می‌شد و نایب قهرمانی استقلال به خطر می‌افتاد. استقلال در این دیدار محتاط‌تر از دیدارهای قبلی بازی کرد و به نظر می رسید شهرخودرو هم به یک امتیاز قانع است.

او با اشاره به دیدار حساس استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی افزود: این بازی از جهات مختلفی برای استقلال و سپاهان اهمیت دارد. هر دو تیم در لیگ ناکام بودند و نتوانستند قهرمان شوند. برای تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان با توجه به افتخارات‌شان و بازیکنان و کادر فنی که در اختیار دارند، تنها کسب سهمیه از طریق لیگ برای آنها و هواداران‌شان راضی کننده نیست. به همین دلیل هر دو تیم در بازی روز دوشنبه با تمام وجود بازی می‌کنند تا به مرحله نیمه نهایی برسند و یک گام دیگر به قهرمان جام حذفی نزدیک شوند.

ورمزیار عنوان کرد: در بازی استقلال و سپاهان در لیگ، غیبت قلعه‌نویی به نماینده اصفهان ضربه زد. در آن بازی فوتبال هوشمندانه‌ای از استقلال دیدیم و این تیم واقعا شایسته برد بود اما بازی جام حذفی با آن دیدار تفاوت دارد. من فکر می‌کنم سپاهانی‌ها هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط برای برد به تهران می‌آیند. استقلالی‌ها هم باید بیشتر از بازی‌های قبل تلاش کنند و بابت برد مقابل سپاهان در لیگ مغرور نباشند. 

مربی اسبق استقلال با اشاره به نقطه ضعف آبی‌پوشان در خط دفاعی گفت: در اغلب دیدارهای استقلال دیده‌ایم این تیم وقتی گل می‌زند نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند و معمولا هم گل می‌خورد. این موضوع نشان می‌دهد دفاع تیمی استقلال مشکل دارد و فرهاد مجیدی حتما باید سیستم دفاعی تیمش را ترمیم کند. استقلال اگر می‌خواهد قهرمان جام حذفی شود و در لیگ قهرمانان هم موفق باشد حتما باید سیستم دفاعی تیمش را اصلاح کرده و نقاط ضعف آن را ترمیم کند. البته استقلال به خرید مدافع هم نیاز دارد و امیدوارم با توجه به فاصله کمی که تا شروع مسابقات آسیایی مانده حتما نقاط ضعف استقلال برطرف شود و اگر قرار است بازیکنی به جمع تیم اضافه شود مدیران استقلال از الان دست به کار شوند. 3/5

نظر شما