پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال برنده بازی امروز است/ سپاهانی‌ها نباید قلعه‌نویی را تخریب کنند/ مجیدی به دستیار و آنالیزور قوی‌تری نیاز دارد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۵:۵۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۱۵۰۸
استقلال برنده بازی امروز است/ سپاهانی‌ها نباید قلعه‌نویی را تخریب کنند/ مجیدی به دستیار و آنالیزور قوی‌تری نیاز دارد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: مجیدی نیاز به دستیار و آنالیزور قوی‌تری دارد تا بتواند از همفکری آنها بهره بگیرد.

پیروز جغتاپور، دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار امروز استقلال و سپاهان اظهار داشت: سپاهان شرایط خوبی ندارد. بازیکنان این تیم از نظر روحی افت کرده‌اند و امیر قلعه‌نویی هم این روزها به شدت تحت فشار است. با توجه به وضعیت سپاهان فکر می‌کنم استقلال بتواند این تیم را شکست دهد زیرا روحیه بالا اهمیت زیادی در فوتبال دارد و الان سپاهانی‌ها علاوه بر افت فنی، افت روحی هم کرده‌اند. البته استقلال هم در اوج نیست اما با توجه به نتیجه بازی قبل و شکست سپاهان در لیگ، شانس برد استقلال را بیشتر می‌دانم. استرس بازی در جام حذفی زیاد است. هر دو تیم لیگ را از دست داده‌اند و چشم به قهرمانی در جام حذفی دارند.

او درباره اینکه گفته می‌شود جدایی قطعی امیر قلعه‌نویی از سپاهان باعث بی‌انگیزگی بازیکنان این تیم شده، افزود: سپاهان تیمی حرفه‌ای است که در سال‌های اخیر شاکله آن حفظ شده است. من بازیکنان این تیم را حرفه‌ای می‌دانم و معتقدم رفتن و آمدن‌ها تاثیری روی آنها نمی‌گذارد. بالاخره فوتبال است و بزرگترین تیم‌های دنیا هم گاهی افت می‌کنند اما به رفتار سپاهانی‌ها با قلعه‌نویی خرده می‌گیرم. متاسفانه در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی می‌بینم که سپاهانی‌ها دست به تخریب امیر می‌زنند. قلعه‌نویی در سپاهان نتایج خوبی گرفته و 2 قهرمانی با این تیم آورده است. برخورد سپاهانی‌ها با او را نوعی بی‌فرهنگی می‌دانم و امیدوارم روزی برسد که همه ارکان فوتبال حرفه‌ای و اخلاق‌مدار باشند.

جغتاپور با اشاره به غیبت دیاباته در این دیدار گفت: ظاهرا قرار نیست استقلال دو بازی پی در پی همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد. دیاباته مهره‌ای کلیدی است و غیبت او به استقلال ضربه می‌زند اما امیدوارم بقیه بازیکنان جای خالی او را پر کنند.

دروازه‌بان دهه 50 استقلال با اشاره به عملکرد فرهاد مجیدی افزود: تنها حرفی که درباره فرهاد می‌زنم این است که امیدوارم بلایی که سر امثال قلعه‌نویی، دایی و منصوریان آمد، سر فرهاد نیاید. فرهاد نشان داده پتانسیل بالایی دارد و از علم و دانش به روز برخوردار است. مجیدی بازیکن باهوشی بوده پس قطعا در مربیگری هم باهوش خواهد بود. او نیاز به دستیار و آنالیزور قوی‌تری دارد تا بتواند از همفکری آنها بهره بگیرد. یادمان باشد که فرهاد مجیدی اسطوره استقلال است و باید شرایط برای موفقیت او فراهم شود. 3/5

8163722801_6d24e04423_b

نظر شما