بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن بهترین عملکردش را مقابل قهرمان لیگ ارائه کرد/ اتفاقات این بازی برابر گل‌گهر تکرار نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۱۶۲۸
ذوب‌آهن بهترین عملکردش را مقابل قهرمان لیگ ارائه کرد/ اتفاقات این بازی برابر گل‌گهر تکرار نمی‌شود
کارشناس فوتبال در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم برای چهارمین بار متوالی و شکست اخیر سرخ‌ها برابر ذوب‌آهن، توضیحاتی را ارائه کرد.

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه، در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شکست اخیر قهرمان زودهنگام لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به نتایجی که به دست آورد و با وجود مشکلات و شرایط کرونایی توانست شرایط و روال قبل از تعطیلات لیگ برتر را به خوبی حفظ کند اما در بازی اخیرش برابر ذوب‌آهن نتوانست بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و با شکست مقابل تیم اصفهانی پس از مدت‌ها باخت را تجربه کند.

او با اشاره به چالش‌های این تیم نسبت به فصل گذشته تا به امروز تصریح کرد: در مقایسه با فصل قبل پرسپولیس رفت‌وآمدهای زیادی روی نیمکت داشت اما حتی تغییرات کادر فنی این تیم هم نتوانست خللی در تداوم موفقیت‌های پرسپولیس ایجاد کند و با کمترین نوسان ممکن در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل پرسپولیس بار دیگر توانست قهرمان لیگ برتر شود که این موضوع، مسئله بسیار خوبی برای این تیم تلقی می‌شود.

ذوالفقارنسب افزود: به اعتقاد من دلیل باخت تیم پرسپولیس برابر ذوب‌آهن این بود که این تیم در این دیدار در مقایسه با بازی‌های قبل خود همبستگی و تمرکز لازم را نداشت و در دیداری که کسب امتیازات آن تغییری در سرنوشت پرسپولیس ایجاد نمی‌کرد، شکست خورد.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن اضافه کرد: بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن یک دیدار ویژه برای ذوبی‌ها محسوب می‌شد که این تیم توانست با ارائه یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود 3 امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد. البته به اعتقاد من، در این دیدار ذوب‌آهن انگیزه بیشتری در مقایسه با پرسپولیس داشت و در مقابل پرسپولیس از تمرکز همیشه و همبستگی لازم برخوردار نبود تا در نهایت این دیدار به سود اصفهانی‌ها به پایان برسد.

پیشکسوت فوتبال با تاکید بر انگیزه این روزهای تیم‌های انتهای جدول برای بقا در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند در هفته‌های پایانی با تمام وجود تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند و این مسئله برای گل‌گهر در دیدار بعدی‌اش برابر پرسپولیس وجود دارد. فکر می‌کنم اتفاقات بازی برابر ذوب‌آهن برای پرسپولیس مقابل تیم سیرجانی تکرار نمی‌شود و پرسپولیس برای رفع انتقادات اخیری که از آنها مطرح می‌شود برابر گل‌گهر با انگیزه بیشتری در زمین حضور پیدا کند. 4

نظر شما