حساسیت به قفس توری منتقل می‌شود؛

دوئل حسینی و نیازمند مقابل چشمان اسکوچیچ!

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۷:۳۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۱۷۲۹
دوئل حسینی و نیازمند مقابل چشمان اسکوچیچ!
دیدار امشب استقلال و سپاهان دوئلی جذاب در قفس توری دارد، آنهم درست مقابل چشمان سرمربی تیم ملی.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال و سپاهان امشب در ورزشگاه آزادی برای سومین‌بار مقابل هم قرار می‌گیرند. اگرچه جدال امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی که هرگز در تاریخ فوتبال ایران رابطه‌ای دوستانه با هم نداشته‌اند، جذاب‌ترین تقابل این دیدار است و حتی اتفاقات مستطیل سبز را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد اما درون قفس توری هم نبردی برای سومین‌بار آغاز می شود که که شاید رو به رو نباشد اما بی‌شک از جذاب‌ترین دوئل‌های این دیدار است آنهم درست مقابل چشمان جستجوگر دراگان اسکوچیچ که این روزها مسابقات را به دقت دنبال می کند. امشب درون دروازه استقلال و سپاهان دو گلر ملی‌پوش حضور دارند که هر دو می‌خواهند در راند سوم دیدارهای استقلال و سپاهان، شایستگی‌های خود را اثبات کنند.

پیام نیازمند، دروازه‌بان 25 ساله سپاهان از آن دروازه‌بان‌های مستعد است که کارلوس کی‌روش را وادار کرد او را در 23 سالگی به تیم ملی دعوت کند. نیازمند امسال هم عملکرد خوبی درون دروازه سپاهان داشت و توانست مجموع 935 دقیقه در لیگ برتر دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا بتواند رکورد 872 دقیقه‌ای که در اختیار سیدحسین حسینی بود را بشکند و صاحب رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه شود. او امسال 21 گل دریافت کرده و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال 4 بار دروازه خود را باز شده دید. نیازمند با ادامه این روند می‌تواند در سال های آینده یکی از گزینه‌های اصلی شماره یک تیم ملی باشد. او در بازی امشب انگیزه زیادی دارد تا بیش از پیش خود را شایسته نگهبانی از دروازه تیم ملی نشان دهد. نیازمند امشب در حالی مقابل حسین حسینی قرار می گیرد که شایعاتی درباره حضورش در استقلال مطرح شده اما بعید است که سپاهانی‌ها او را به تیم رقیب بفروشند.

نیازمند

در آن سوی میدان سیدحسین حسینی 28 ساله این روزها از خودی و ناخودی انتقاد می‌شنود. او در فصل اخیر 29 بار دروازه‌اش باز شده که البته سازمان دفاعی استقلال هم اوضاع خوبی ندارد و نمی‌توان فقط حسینی را مقصر تعداد زیاد گل‌های خورده آبی‌ها دانست اما عملکرد این دروازه‌بان شیرازی هم انتظارات را برآورده نکرده است. حسینی در هفته‌های اخیر با وجود نتایج خوب استقلال نمایش اطمینان بخشی نداشته و گل‌های بدی دریافت کرده به طوری که اغلب کارشناسان معتقدند او به دلیل نداشتن رقیب افت کرده و گل‌های بدی هم که دریافت می‌کند روی روحیه‌اش اثر منفی گذاشته است. با این حال حسینی خود را بعد از بیرانوند مدعی اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌داند و قطعا نمایش امشب او پیش چشمان اسکوچیچ تاثیر زیادی روی نظر مثبت یا منفی سرمربی تیم ملی نسبت به او خواهد داشت. حسینی در فصل اخیر فقط توانسته 7 کلین‌شیت را ثبت کند در حالیکه رقیب سپاهانی او با  ثبت 16 کلین‌شیت صدرنشین گلرهای لیگ برتر است.

101

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم در ساعات پایانی امشب از بین حسینی و نیازمند کدام یک در دیدار حساسی که حتی ممکن است به ضربات پنالتی هم بکشد سربلند از زمین بیرون می‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز