ناهید کیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد فدراسیون برای برگزاری لیگ برتر حرف ندارد/ با تعویق یا لغو المپیک ما چیزی را از دست نمی‌دهیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۱۸۲۱
عملکرد فدراسیون برای برگزاری لیگ برتر حرف ندارد/ با تعویق یا لغو المپیک ما چیزی را از دست نمی‌دهیم
عضو تیم‌ملی تکواندو بانوان گفت: با تعویق یا لغو المپیک ما چیزی را از دست نمی‌دهیم ولی امیدوارم برگزار شود تا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناهید کیانی، عضو تیم‌ملی تکواندو بانوان، درباره نحوه تمریناتش در روزهای کرونایی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تقریبا از همان روزهایی که کرونا شیوع پیدا کرد و در ادامه هم مسابقات و اردوها تعطیل شد به صورت انفرادی تمریناتم را ادامه دادم. البته با اعلام تعویق المپیک اوایل کمی دلسرد شدم اما خوشبختانه باز هم اعلام شده رقابت‌های المپیک برگزار خواهد شد. بنابراین در تلاشم از هدفم که در حال حاضر کسب سهمیه است دور نشوم. این روزها سعی می‌کنم شکل تمریناتم به نحوی باشد که انگار در اردوهای تیم ملی هستیم هر چند که سخت است اما برای حضور در المپیک از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنم. فقط امیدوارم که المپیک هم برگزار شود هر چند که در غیر این صورت هم ما چیزی را از دست ندادیم چون برای حفظ آمادگی‌مان تلاش کردیم اما امید می‌رود المپیک برگزار شود تا بتوانیم در صورت کسب سهمیه نماینده‌های خوبی برای ایران باشیم.

او با اشاره به همکاری کادر فنی برای تمرینات انفرادی بازیکنان گفت: با کادر فنی هر روز در تماس هستیم. البته گروه‌های آنلاینی را در فضای مجازی تشکیل دادیم که برنامه‌های تمرینی را کادر فنی در این گروه به ما ارائه می‌کنند. در کنار آن فدراسیون روانشناسی را هم به ما اضافه کرده است که آمادگی روانی بازیکنان را هم در این شرایط کنترل کنند. البته ما همیشه روانشناس را در کنار تیم داشتیم چراکه همه می‌دانند آمادگی روانی اهمیتش از آمادگی جسمانی هم بیشتر است. ولی این روزها حضور یک روانشناس بیشتر از هر زمان دیگر برای ورزشکاران ضروری است.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در مورد رونمایی از اپلیکیشن تکواندو توضیح داد: این اپلیکیشن قطعا کمک زیادی را به جامعه تکواندو خواهد کرد. در این مدت فدراسیون تکواندو عمل;رد بسیار خوبی داشته من واقعا خیلی خوشحالم  این رشته را انتخاب کردم و عضوی از این فدراسیون به شمار می‌روم. این روزها شاید برخی از فدراسیون‌ها به‌خاطر شرایطی که پیش آمده دلسرد شدند و فعالیت‌شان کم شده باشد اما خوشبختانه برای ما فقط شکل فعالیت‌مان تغییر کرده است.

کیانی در پایان درخصوص احتمال برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: فعلا که هیچ مجوزی برای برگزاری اردوها و مسابقات به رشته تکواندو داده نشده اما در جریانم که فدراسیون و وزارت ورزش در تلاش است مجوز برگزاری اردوهای تیم‌ملی را بگیرد. برای لیگ هم قطعا ما دوست داریم برگزار شود که در این رابطه هم گفته می‌شود قرار است فدراسیون ماسک‌های مخصوصی را طراحی کند که در این صورت قطعا کار فدراسیون حرف ندارد و واقعا فوق‌العاده خواهد بود. سال گذشته در تیم فتح البرز بودم که امسال هم با همین تیم قرارداد دارم و اگر لیگ برگزار شود با فتح البرز برای دفاع از عنوان قهرمانی‌مان تلاش خواهیم کرد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز