رضا جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد/ خط حمله سرخ‌ها بازیکن بزرگ می‌خواهد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۷:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۲۰۸۳
پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد/ خط حمله سرخ‌ها بازیکن بزرگ می‌خواهد
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: گل‌محمدی در دوران بازی‌اش هم نشان داد می‌تواند مربی خوبی شود.

رضا جباری، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حالی امسال هم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد که با وجود تغییراتی که در کادر فنی داشت، در طول فصل موفق عمل کرد و بدون بهانه، برای چهارمین بار نیز قهرمان شد و توانست پوکر قهرمانی را جشن بگیرد و این تیم در فصل جاری با شایستگی قهرمان شد.

پیشکسوت پرسپولیس که در تیم نوجوانان این باشگاه به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند، در خصوص شرایط تیمش گفت: به خاطر شیوع کرونا مسابقات فصل قبل معلق شد ولی حالا با اعلام ستاد کرونا و با انتشار پروتکل‌هایی قرار است برای فصل بعد آماده شویم. در حال حاضر پرسپولیس مدیران خوب و زحمتکشی دارد که باید از آنها حمایت شود.

جباری در مورد موفقیت‌های این فصل سرخ‌پوشان با گل‌محمدی تصریح کرد: یحیی در زمان بازی‌اش هم نشان داده بود می‌تواند مربی خوبی باشد. او با نتایج خوبی که در این فصل گرفت موفق شد مسیر مربیان موفق گذشته را ادامه دهد و بر این باور هستم که می‌تواند موفقیت‌های خود را در پرسپولیس ادامه دهد.

هافبک سابق سرخ‌ها ضمن تمجید از عملکرد عبدی به عنوان مهاجم جوان در پرسپولیس خاطرنشان کرد: عبدی مهاجم خوب و آینده‌داری است و در پرسپولیس هم عملکرد خوبی را از خود ارائه داد اما بر این باور هستم که نباید به حضور جوانان در خط حمله پرسپولیس بسنده کرد و بهتر است مهاجم و بازیکنی در حد ملی برای خط حمله پرسپولیس در نظر گرفته شود.

او افزود: استفاده از مهاجم خارجی هم خوب است اما اگر قرار است پرسپولیس مهاجم خارجی جذب کند، باید مهاجم با کیفیت جذب شود. در مورد مهاجم ایرانی هم باید بازیکنی در سطح بالا پرسپولیسی شود.

جباری در پایان در مورد بی‌انگیزگی پرسپولیسی‌ها در بازی‌های اخیر لیگ گفت: یوونتوس هم با چنین مسئله‌ای روبرو شد و این موضوع در جام حذفی برای پرسپولیس تکرار نمی‌شود و این تیم می‌تواند در جام حذفی هم قهرمان شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز