مرتضی هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تاکتیک مجیدی مقابل سپاهان هوشمندانه بود/ استقلالی‌ها مزد غیرت‌شان را گرفتند/ همه تیم‌ها قلعه‌نویی را می‌خواهند، حتی پرسپولیس!

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۲۲۰۴
تاکتیک مجیدی مقابل سپاهان هوشمندانه بود/ استقلالی‌ها مزد غیرت‌شان را گرفتند/ همه تیم‌ها قلعه‌نویی را می‌خواهند، حتی پرسپولیس!
هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: تاکتیک فرهاد برای این بازی هوشمندانه بود و نباید برد باارزش استقلال را نباید به پای ضعف سپاهان نوشت.

مرتضی هاشمی‌زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال که سابقه بازی در سپاهان اصفهان را هم دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص پیروزی استقلال مقابل زردپوشان دیار زاینده‌رود اظهار داشت: استقلال فصل بسیار سخت و دشواری را سپری کرده اما خوشبختانه شرایط تیم طی یک ماه اخیر بسیار بهتر شده است. بازی دیشب استقلال مقابل سپاهان بهترین فوتبالی بود که از زمان حضور فرهاد مجیدی در این تیم دیدیم. همه بازیکنان استقلال با فکر بازی می‌کردند و تیم بسیار خوب بود. خیلی‌ها تصور می‌کردند با توجه به غیبت دیاباته استقلال نمی‌تواند از پس سپاهان بربیاید اما بچه‌ها خیلی خوب بودند و با غیرت برای فرهاد و خودشان بازی کردند و همه انرژی‌شان را در زمین گذاشتند.

او ادامه داد: کسب 2 پیروزی پی‌درپی مقابل تیمی مثل سپاهان که سرمربی آن امیر قلعه‌نویی است کار بزرگی است. ضمن اینکه شرایط سپاهان با استقلال اصلا قابل مقایسه نبود درحالی که استقلال 3 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و مجیدی حتی برای تعویض‌هایش هم با مشکل مواجه بود اما قلعه‌نویی آنقدر دستش در سپاهان باز است که به راحتی مهره‌هایش را می‌چیند و تعویض می‌کند بضاعت استقلال با سپاهان قابل قیاس نیست اما در نهایت استقلالی‌ها با غیرت و جان و دل بازی کردند و جواب گرفتند.

هافبک اسبق استقلال که سابقه بازی در سپاهان را هم دارد، افزود: تاکتیک فرهاد برای این بازی هوشمندانه بود و نباید برد باارزش استقلال را نباید به پای ضعف سپاهان نوشت. البته اتفاقات روزهای اخیر و شعار تماشاگران این تیم علیه امیر قلعه‌نویی اصلا اتفاق خوبی نبود و تاوانش را خود تیم سپاهان داد. من در سپاهان بوده‌ام و به خوبی می‌دانم این باشگاه برای افرادی که در آن زحمت می‌کشد ارزش زیادی قایل نمی‌شود. مدیران سپاهان نباید اجازه می‌دادند تماشاگران علیه قلعه‌نویی شعار دهند. علنی شدن جدایی قلعه‌نویی از سپاهان هم روی انگیزه بازیکنان این تیم هم تاثیر گذاشت و به جرات می‌گویم الان شاید فقط 3 بازیکن در این تیم باشند که باری از روی دوش قلعه‌نویی برمی‌دارند ولی به غیر از سپاهان قطعا تمام باشگاه‌های ایران حتی پرسپولیس حاضرند برای سال آینده با قلعه‌نویی قرارداد ببندند.

هاشمی‌زاده درخصوص عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: مخالف سرمربیگری مجیدی در استقلال بودم چون دوست نداشتم اتفاقی که برای منصوریان رخ داد برای او هم تکرار شود. فرهاد نباید بدون هیچ تجربه‌ای روی نیمکت استقلال می‌نشست اما الان که این اتفاقات رخ داده از تمام پیشکسوتان و هواداران استقلال می‌خواهم فقط از فرهاد حمایت کنند تا او را هم مثل منصوریان از دست ندهیم. از پیشکسوتان استقلال هم می‌خواهم نسبت به فرهاد مجیدی بی‌مهر نباشند و او را که از بدنه باشگاه است مورد حمایت قرار دهند حتی اگر امسال نتواند با استقلال قهرمان جام حذفی شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز