محمد باقری‌معتمد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

یک‌سال هم لیگ‌مان برگزار نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد/ امیدوارم در المپیک ناکامی مسابقات جهانی جبران شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۶:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۲۵۴۰
یک‌سال هم لیگ‌مان برگزار نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد/ امیدوارم در المپیک ناکامی مسابقات جهانی جبران شود
عضو سابق تیم‌ ملی تکواندو گفت: در حال حاضر باید تنها تمرکزمان آماده سازی بازیکنان برای المپیک باشد.

محمد باقری‌معتمد، عضو سابق تیم‌ ملی تکواندو، درباره راه‌اندازی اپلیکشین تخصصی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: امیدوارم با این اپلیکیشن اخبار خوب تکواندو را اهالی تکواندو بتوانند دنبال کنند مخصوصا اخبار المپیک را که یک سال بیشتر به برگزاری آن نمانده است. همچنین امیدوارم بچه‌هایی که توانستند سهمیه المپیک را بگیرند ان‌شاءالله بتوانند مدال خوشرنگی را هم کسب و این اهالی با این آپ بتوانند خوشحالی‌شان را ابراز کنند.

دارنده مدال نقره المپیک لندن در مورد شانس کسب مدال تکواندو در المپیک 2020 گفت: ان‌شاءالله با تدابیری که فدراسیون تکواندو و مربیان دیدند امیدوارم بتوانند این دو ملی‌پوش را به اوج آمادگی برسانند که آنها هم در روز مسابقه در پیک خودشان باشند و بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند. من هم به این دو بازیکن امیدوارم چون با شناختی که از آنها داشتم می‌دانم اول از همه بچه‌های باغیرتی هستند، تجربه لازم را دارند چراکه بارها در میادین مختلف بین‌المللی به میدان رفتند و افتخارآفرینی کردند. البته که المپیک هم میدان خیلی بزرگی است و نیاز به تجربیات زیادی هم دارد اما وقتی بازیکنی بتواند جواز حضور در این میدان را کسب کند قطعا شایستگی کسب سکو را هم دارد.

او اضافه کرد: عیار تیم را باید در نتایجی که در رقابت‌های مهمی چون مسابقات جهانی، المپیک و ... سنجید. تکواندو همیشه در این میادین عملکرد قابل قبولی داشته هرچند پیش از این به دلیل کارشکنی‌هایی که شد برای رقابت‌های جهانی منچستر ویزای برخی بازیکنان صادر نشد و نتوانستیم در آن جایگاه اصلی‌مان قرار بگیریم. با این حال امیدوارم در المپیک توکیو این ناکامی را با کسب مدال‌های خوشرنگ جبران کنیم.

باقری‌معتمد در خصوص فعالیتش در تکواندو توضیح داد: قبل از کرونا من یک سال و نیم مربی و سرمربی تیم‌ ملی هندوستان بودم و نتایج خوبی را کسب کردیم. کلا فیلد کاری‌ام خارج از ایران بود قبل از هندوستان هم سمینارهای مختلف در کشورهای مختلف رفته بودم. به بلژیک، آلمان، فرانسه، هلند و آمریکا توانستم برگزار کنیم ولی در ایران هنوز به خاطر کرونا درست است که ماندگار شدم و هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم که بخواهم فعالیتی داشته باشم.

او در پایان در خصوص احتمال برگزاری رقابت‌های لیگ بیان کرد: کسانی که موافق این هستند در این شرایط لیگ را داشته باشیم اول باید موافق این باشند که اردوهای تیم‌ملی برگزار شود. فکر می‌کنم حتی اگر یک‌سال لیگ‌مان برگزار نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد اول از همه مهم این است که بچه‌های المپیکی ما بتوانند اردوهایشان را مستمر برگزار کنند و تمام فکر و ذکر همه اهالی تکواندو به این بچه‌ها باشد که بتوانند در مسابقات نتیجه کسب کنند، بعد لیگ هم به خاطر شرایط کرونا فکر نمی‌کنم درست باشد که برگزار شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز