سعید لطفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم استقلال با شکست پرسپولیس دل هواداران را شاد کند/ شانس قهرمانی آبی‌ها در جام حذفی بالاست

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۲۵۸۵
امیدوارم استقلال با شکست پرسپولیس دل هواداران را شاد کند/ شانس قهرمانی آبی‌ها در جام حذفی بالاست
پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم استقلال با شکست پرسپولیس دل هواداران را شاد کند، شانس قهرمانی آبی‌ها در جام حذفی بالاست.

سعید لطفی، بازیکن اسبق استقلال، درباره دیدار آبی‌پوشان با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: خیلی خوشحالم استقلال با چنین قرعه‌ای روبرو شد. قطعا تقابل این دو تیم آن‌هم در جام جذفی جذابیت بسیار بالایی را خواهد داشت. در حال حاضر هر دو تیم شرایط خوبی دارند و انتظار می‌رود استقلال با کسب پیروزی در این دیدار دل هواداران را شاد کند.

او در مورد شانس قهرمانی استقلال در جام جذفی گفت: استقلال در مسابقات لیگ با بدشانسی که مواجه شد جام را از دست داد و حالا تنها امید و و انتظار هواداران کسب جام در رقابت‌های جام حذفی است. استقلال این روزها وضعیت بهتری داری و قطعا اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند در این مسابقات روی سکو قرار بگیرد.

لطفی با اشاره به پیروزی دو بر صفر آبی پوشان در تقابل با سپاهان افزود: هم سپاهان و هم استقلال در بازی شب گذشته تقریبا در یک شرایط یکسانی بودند. هم مجیدی یکسری بازیکنان را در اختیار نداشت و هم نماینده اصفهان اما بازیکنان استقلال واقعا خوب بازی کردند و در نهایت موفق شدند برنده زمین مسابقه را ترک کنند.

مدافع اسبق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال روند خوبی را پیدا کرده و اگر با همین روند جلو برود قطعا فصل آینده از مدعیان اصلی برای قهرمانی خواهد بود. باشگاه استقلال متاسفانه ساختاری مشکل دارد که امید می‌رود در این مدت این مشکلات هم حل شود. فرهاد مجیدی در این مدت بسیار مورد هجمه قرار گرفت البته اگر هر شخص دیگری هم بود همین اتفاقات را شاهد بودیم. امیدوارم برای فصل آینده شرایط بهتر باشد و اگر کادر فنی همین‌ها هستند مورد حمایت باشند و اگر تغییر هم کردند بازهم حمایت را جزو اولین کارمان قرار دهیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز