محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فقط به قهرمانی در جام حذفی فکر خواهیم کرد/ امیدوارم مقابل هواداران روسفید شده باشم

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۲۶۰۵
فقط به قهرمانی در جام حذفی فکر خواهیم کرد/ امیدوارم مقابل هواداران روسفید شده باشم
مدافع پرسپولیس بی‌انگیزگی تیمش پس از مسجل شدن قهرمانی را قبول ندارد و بر این باور است این تیم با تمام قوا لیگ را به پایان می‌رساند و پس از آن برای جام حذفی برنامه‌ریزی خواهد کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پس از بازی با ذوب‌آهن 2 روز استراحت داشتیم تا سختی ناشی از بازی‌های سنگینی که به صورت فشرده داشتیم را از تن بیرون کنیم و حالا آماده‌ایم تا به بازی‌های بعدی‌مان تمرکز کرده و با موفقیت در آن لیگ را با بهترین نتایج ممکن به پایان برسانیم.

مدافع سرخ‌ها با اشاره به جشن قهرمانی و حضور پررنگی که در شادی و خوشحالی قهرمانی داشت، تصریح کرد: فضای خوبی در جشن داشتیم و خوشحال بودیم توانسته‌ایم با وجود مشکلاتی که وجود داشت، از عنوان قهرمانی فصل قبل دفاع کرده و با اقتدار قهرمان شویم. البته جای خالی هواداران در این دیدار کاملا مشهود بود و دوست داشتیم در جشن حضور داشتند و از نزدیک شادی‌شان را می‌دیدیم. فقط تاسف ما این بود که این مراسم بدون طرفداران برگزار شد.  

کنعانی‌زادگان ادامه داد: شادی و خوشحالی من در این جشن دوچندان بود چراکه به هواداران قول داده بودم کاری کنم ناراحتی که از من داشتند را فراموش کنند. امیدوارم با عملکردی که در پرسپولیس داشتم توانسته باشم رضایت آنها را کسب کرده و مقابل‌شان سفید شده باشم.

او در پایان در خصوص دربی در جام حذفی خاطرنشان کرد: قهرمانی در جام حذفی هدفی است که از ابتدای فصل در برنامه ما بود و از روز اول با همین هدف در این تورنمنت شرکت کردیم. نام حریف برای ما فرقی نمی‌کند، تیمی که برای قهرمانی آماده است، برابر هر حریفی با انگیزه برد به میدان می‌رود. فعلا تمرکز ما روی 2 بازی‌مان در لیگ برتر است و پس از آن به بازی با استقلال فکر می‌کنیم. به‌موقع خود در مورد این بازی صحبت خواهیم کرد اما از حالا باید بگویم پرسپولیس فقط به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کند. 4

نظر شما